مراسم بزرگ رونمایی از Xiaomi Mi5 در 24 فوریه
مراسم بزرگ رونمایی از Xiaomi Mi5 در 24 فوریه

مراسم بزرگ رونمایی از Xiaomi Mi5 در 24 فوریه

 

چه چیزی بهتر از اینکه روزهای ابتدایی بهمن ماه را با خبری از کمپانی شیائومی برای منتظران و علاقمندان به محصولات جدید این تولید کننده شروع کنیم؟

اخیرا شیائومی توانسته رتبه خوبی در بین محصولات درجه یک و پراستقبال چینی به دست آورد. حتی نام دو محصول این تولید کننده در بین لیست 10 گوشی برتر هفته های جاری و حتی سال گذشته، دیده می شود. یعنی Xiaomi Redmi Note 3 و Xiaomi Redmi 3.

Xiaomi عنوان کرده که آخرین محصول خود، یعنی Xiaomi Mi5 را در 24 فوریه رونمایی خواهد کرد. این تولید کننده هنوز مشخصات این گوشی را به صورت مخفی نزد خود نگه داشته و جزئیات دقیقی اعلام نکرده تا همه هنر به کار برده خود را در مراسم رونمایی به همگان نشان دهد. اما شنیده ها حاکی از آن است که در این گوشی از پردازنده Snapdragon 820 استفاده شده است. چندی پیش نیز در بست چاینا، خبر درز مشخصات Mi5، متشر شد.

Xiaomi Mi5 (2)

شایعات زیادی در این خصوص و این محصول به گوش می رسد از جمله اینکه شیائومی ممکن است در این جشن بزرگ و خیره کننده از دو نسخه Xiaomi Mi5 پرده بردارد. یک نسخه با یک curved glass، رم 3 گیگابایت و رام 32 گیگابایت. نسخه دوم نیز با صفحه ای مسطح، رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت.
Xiaomi Mi5 (4) Mi5 دارای یک بدنه فلزی، دوربین تعبیه شده در سمت چپ و بالا و 4 سوراخ در وسط است که بی شباهت به iPhone 6S یا آخرین محصولات HTC نیست.

Xiaomi Mi5 (3)

اما سوال بزرگ این است که این تصاویر که متاسفانه با کیفیت و وضوح بالایی نیز نیستند، از سوی شیائومی منتشر شده است یا جعلی می باشد؟ نگرانی بعدی استفاده از یک استاندارد USB در این مدل است. شیائومی در حال حاضر از USB Type C در مدل هایی همچون Mi 4c استفاده می کند. و انتظار می رود در محصولات جدید نیز از این استاندارد استفاده نماید.

شما چه فکر می کنید؟

Xiaomi Mi5 (1)

 

منبع: gizchina