مشخصات Xiaomi Mi 5 به بیرون درز پیدا کرد
مشخصات Xiaomi Mi 5 به بیرون درز پیدا کرد

مشخصات Xiaomi Mi 5 به بیرون درز پیدا کرد

جدیدا مشخصاتی هرچند بدون جزئیات، از Xiaomi Mi 5 به بیرون درز پیدا کرده است. Xiaomi نامی آشنا که چندی قبل محصول متفاوت خود Xiaomi Redmi Note 3 را عرضه کرده، خبر از محصولی دیگر داده بود که به تازگی مشخصاتی از این محصول بدون نشان دادن جزئیات بیشتر منتشر شده است.

این گوشی تنها یک دکمه در جلو دارد که به منظور حسگر اثر انگشت نیز استفاده می شود. با توجه به شنیده ها Xiaomi Mi 5 دارای کوچکترین و سریعترین سنسور اثر انگشت در بین گوشی های هوشمند جهان است. کمپانی شیائومی تصاویر و جزئیات دقیقی از این گوشی منتشر نکرده است اما طبق گفته مدیران این شرکت، Mi 5 دارای بنده فلزی، صفحه نمایش مجهز به 2.5D glass و پورت USB Type-C است.

Xiaomi Mi 5 از چیپ ست Qualcomm Snapdragon 820 بهره می برد. چیزی که تاکید زیادی بر روی آن است و به نظر می رسد از شایعه فراتر و به حقیقت نزدیکتر یاشد. صفحه نمایش این گوشی 5.2 اینچی با رزولوشن FHD و یا QHD است. دوربین عقب 16 و دوربین جلو 13 مگاپیکسل و باتری دارای ظرفیت 3600 میلی آمپری و سیستم عامل آن اندروید 6.0 می باشد.

این گوشی در دو نسخه تولید خواهد شد. اگر نسخه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی را می خواهید باید 308 دلار پرداخت کنید و اگر خواهان نسخه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی هستید مجبورید 354 دلار هزینه کنید.

 

منبع: gsmarena