کمپانی Vivo اولین استفاده کننده از پردازنده Snapdragon 652
کمپانی Vivo اولین استفاده کننده از پردازنده Snapdragon 652

کمپانی Vivo اولین استفاده کننده از پردازنده Snapdragon 652

 

Snapdragon 652 (2)

 

پس از ماه ها انتظار ویوو در نهایت ماه گذشته از X6 رونمایی کرد اما حتی قبل از انتشار این گوشی، ما شایعاتی درمورد گوشی Xshot 3، نسخه نسل بعدی سری Xshot را شنیدیم که شاید بتوان با جرأت گفت اشتیاق دیدن این گوشی از X6 نیز بیشتر بود. چرا که شنیده ها حاکی از آن بود که در این گوشی از Snapdragon 652 استفاده خواهد شد.

به گفته منابع خبری چینی، ویوو یک از اولین تولید کنندگان چینی خواهد بود که از این چیپ ست استفاده خواهد کرد. این پردازنده را با نام Snapdragon 820 نیز می شناسند. قبل از این نیز کمپانی سامسونگ عنوان کرده بود در Galaxy A9 از این پردازنده استفاده خواهد کرد. با این حال به نظر می رسد ویوو اولین تولید کننده ایست که این ادعا را عملی می کند.

اگر چنین باشد با اطمینان می توان گفت که آینده بازار اسمارت فون های چینی به وسیله این تولید کننده دگرگون خواهد شد. همچنین این پردازنده با قدرت Cortex A72 و برخلاف Snapdragon 810 بدون هیچ گونه مسائل گرمایشی عرضه خواهد شد.

درحال حاضر تصاویر زیادی از این محصول فوق العاده و شگفت انگیز منتشر نشده است. اما گفته ها حاکی از آن است که Xshot 3 دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی است. این گوشی همانند X6 دارای یک حسگر اثر انگشت می باشد. با توجه به اینکه ویوو در سری Xshot خود دوربین قوی استفاده کرده، می توانیم با اطمینان منتظر دوربین قوی تر از قبل باشیم.

مشخص است که هنوز هیچ یک از این اطلاعات تائید نشده است و این اطمینان خاطر تا زمان انتشار این گوشی بی نتیجه خواهد بود. هرچند شنیدن اسم پردازنده Snapdragon 652 اجازه کنترل هیجان را از هرکس می گیرد.

 

منبع: gizmochina