تمامی محصولات به طور مستقیم از کشور چین و از انبار اختصاصی بست چاینا بصورت مستقیم به ایران ارسال می گردند.

 

تمامی مشتریان پس از تکمیل خرید ، یک شماره سفارش دریافت میکنند، سفارش شما از طریق سیستم به اطلاع همکاران ما در کشور چین رسانده می شود. سفارشات شامل گوشی موبایل و تبلت پس از ارسال از چین، وضعیت سفارش در پنل کاربری مشتری از “درحال انجام” به “ارسال شده” یا “تکمیل شده” تغییر میکند. اما سفارشات حاوی لوازم جانبی و قطعات پس از ارسال از چین، علاوه بر اینکه وضعیت سفارش در پنل کاربری مشتری از “درحال انجام” به “ارسال شده” یا “تکمیل شده” تغییر میکند، یک کد رهگیری پستی نیز توسط ما به مشتری (از طریق ایمیل و سامانه پیامکی) داده خواهد شد که مشتری می تواند به وسیله آن بسته ارسالی خود را رهگیری کرده و از موقعیت مکانی آن مطلع شود.

طبیعتا زمان رسیدن مرسولات خارجه نسبت به مرسولات پستی داخلی، طولانی تر صورت می گیرد و طی سوابقی که تیم بست چاینا نسبت به واردات این محصولات از طریق پست را داشته، میانگین زمان رسیدن مرسوله به ایران را حدود 20 الی 40 روز کاری را تخمین میزند. این مدت، از زمانی شروع می شود که محصول شما از کشور مبدا ارسال شود یعنی زمانی که وضعیت سفارش در پنل کاربری مشتری از “درحال انجام” به “ارسال شده” یا “تکمیل شده” تغییر کند.

 

دقت داشته باشید که تاخیر های احتمالی که بعضا از جانب شرکت های پستی برای تحویل محصولات رخ می دهد در حوزه اختیارات فروشگاه نمی باشد اما طبق بند 2 قوانین فروشگاه در صورت نرسیدن محصول، وجه آن به مشتری بازگشت داده خواهد شد.

 

لازم بذکر است تمامی سفارشات درب منزل تحویل مشتری خواهند شد.

 

در تمام طول این فرایند ما همراه شما هستیم و آماده پاسخگویی سوالات و پیگیری سفارشات شما تا زمان رسیدن مرسوله به دستتان، خواهیم بود.

 

 

هنگام تحویل سفارش و هزینه های اضافی:

برای گوشی ها و تبلت ها تنها هزینه اضافی، هزینه ارسال است که در هنگام ثبت سفارش در سبد خرید به قیمت کالا اضافه میگردد. اما برای لوازم جانبی های ارسال از چین نیاز است تا خریدار هزینه پستی حدود 50 الی 100 تومان بصورت پس کرایه را به پست پرداخت کند.

 

باتشکر ، بست چاینا