گوشی Xiaomi Mi5 محبوب‌ترین گوشی چین شناحته شد
گوشی Xiaomi Mi5 محبوب‌ترین گوشی چین شناحته شد

گوشی Xiaomi Mi5 محبوب‌ترین گوشی چین شناحته شد

 

xiaomi mi 5 (2)

 

بررسی آمار جدید نشان می‌دهد که Xiaomi Mi5 محبوب‌ترین گوشی بازار چین در حال حاضر است. Xiaomi Mi5 تفاوت چندانی با سایر پرچم‌داران 2016 نداشته و تقریبا دارای همان مشخصات، شامل پردازنده Snapdragon 820، رم 4 یا 3 گیگابایت، حسگر اثر انگشت و دوربین عقب با لرزش‌گیر نوری است.

شیائومی همچنین رده دوم محبوبترین گوشی بازار چین را به وسیله شیائومی ردمی نوت 3 به دست گرفته و فبلت تازه وارد Xiaomi Mi Max با صفحه نمایش 6.4 اینچی خود نیز جایگاه دهم را فتح کرده است. بسیاری از گوشی‌های درون این لیست از شرکت‌های نام آشنای چینی است، گرچه ممکن است این شرکت‌ها در کشور ایالات متحده آمریکا ناشناخته باشند. به عنوان یک علاقمند گوشی های چینی و دنبال کننده اخبار بست چاینا، ممکن است شما با نام‌های Meizu و OPPO آشنا باشید اما احتمالا همسایه شما نام آنها را نشنیده است. چندی پیش خبری مبنی بر رتبه بندی 10 گوشی برتر از نظر بنچمارک منتشر کردیم و اکنون مجددا نگاهی به آن می اندازیم. یکی از نشان‌هایی که همه ما می‌شناسیم، سامسونگ است و گلکسی اس 7، پرچم‌دار این شرکت توانسته جایگاه هفتم را برای خود تصاحب کند.

 

antutu (1)

 

به خاطر داشته باشید که این لیست به شدت پویاست و ممکن است هم اکنون لیست 10 گوشی برتر بازار چین نیز جابجایی‌هایی را داشته باشد. برای مثال OnePlus 3 در همین هفته اخیر معرفی شده و احتمالا با ارائه به بازار این لیست دچار تغییرات زیادی خواهد شد. کشور چین بزرگ‌ترین بازار موبایل دنیاست و همچنین این کشور بزرگ‌ترین تولید کننده انواع گوشی موبایل نیز هست.

 

منبع: phoneare