گوشی UMI SUPER و صفحه نمایش Super AMOLED
گوشی UMI SUPER و صفحه نمایش Super AMOLED

گوشی UMI SUPER و صفحه نمایش Super AMOLED

صفحه نمایش Super AMOLED یکی از نوآوری هایی بود که کمپانی سامسونگ در صنعت تلفن های هوشمند به کار گرفت و باعث گسترش آن شد. استفاده از این صفحه نمایش باعث عمق بیشتر رنگ های مشکی و زیباتر شدن تصاویر، انعکاس کمتر و دید بزرگتر و راحت تر حتی در نور مستقیم می شود. همه این کارایی ها در ضخامت 0.001 میلی متری این صفحه گنجانده شده است.
دیروز خبری منتشر شد که گویا شرکت UMI نیز دست به کار شده تا از این تکنولوژی استفاده کند. تا قبل از این ما شاهد محصولات خوبی از این تولیدکننده بودیم. Umi Iron Pro، Umi Touch و … محصولاتی هستند که با استقبال خوبی روبرو شد.

UMI SUPER (2)

این خبر حامل این مطلب بود که به زودی گوشی UMI Super همراه با صفحه نمایش Super AMOLED تولید می شود. این نوع صفحه نمایش گاهی با اسم Super Screen نیز شناخته می شود.
UMI SUPER همراه با هدست جدید VR Headset استفاده می شود که هم اکنون می توانید از فروشگاه های آنلاین خریداری کنید. مطمئنا گوشی با تکنولوژی Super Screen به همراه یک هدست با وضوح بالا، انتخاب ایده آلی برای هر کسی است.
متاسفانه هنوز هیچ اطلاعی از این گوشی به بیرون درز پیدا نکرده است. اما همین یک مشخصه کافی است تا بی صبرانه منتظر انتشاراین گوشی بمانیم.

 

منبع: gizmochina