گوشی های جدید هفته
گوشی های جدید هفته

گوشی های جدید هفته

این هفته شاهد رونمایی گوشی های هوشمند خوبی بودیم. گوشی هایی با صفحه نمایش 4.5 تا 5.5 اینچی. هرکدام از آن ها نیز به دنبال عرضه امکانات زیاد و کسب رتبه بالا در مقابل قیمت پایین بودند. در ادامه با جدیدترین های این هفته آشنا می شویم.

چند روز قبل گفتیم که شیائومی محصول جدید خود را به زودی عرضه می کند. در هفته ای که گذشت شاهد این رویداد بودیم و Xiaomi Redmi 3 رونمایی شد. گوشی با بدنه تمام فلزی، صفحه نمایش 5.0 اینچی، چیپ ست هشت هسته ای و یک باتری شگفت آور 4100 میلی آمپری که در فضایی به ضخامت 8.5 میلی متر قرار گرفته است. قیمت این گوشی در حدود 100 دلار تخمین زده شده است.

new phone (4)

چند روز بعد از این رونمایی، شاهد رونمایی محصولی دیگر از این کمپانی بودیم. اما اینبار نه یک گوشی، بلکه یک فبلت 5.5 اینچی که با چیپ ست Snapdragon 650 قابل ارتقا و دوربین 16 مگاپیکسلی در بازارهای بین المللی عرضه خواهد شد.

new phone (5)

در سوی دیگر این نمایشگاه عرضه محصولات جذاب، کمپانی سامسونگ را می بینیم که Samsung Galaxy J1 را به مشتاقان خود نشان داد. Galaxy J1 از یک صفحه نمایش 4.5 اینچی Super AMOLED، تراشه چهار هسته ای و دوربین 5 مگاپیکسلی بهره می برد. سامسونگ قیمت رسمی این محصول را در حدود 130 دلار  (کاهش یا افزایش قیمت در حدود 10 الی 20 دلار) اعلام کرده است.

new phone (1)

اما لنوو نیز از رقیبان خود عقب نمانده و محصولی دیگر را به مخاطبان خود عرضه کرد. Lenovo Lemon 3 را شاید بتوان رقیب جدی برای Xiaomi Redmi 3 دانست. صفحه نمایش 5.0 اینچی FHD، دوربین 13 مگاپیکسلی و چیپ ست Snapdragon 616 گوشی Lenovo Lemon 3 در کنار بقیه مشخصات آن، قیمت تقریبی 100 دلاری را بر دوش می کشند.

new phone (2)

آخرین گوشی برتر این هفته را برند شناخته شده ایسوس عرضه کرد. Asus Live با صفحه نمایش 5.0 اینچی. این گوشی با کیفیت HD و دوربین 8 مگاپیکسلی به زودی به دنیای فروشگاه های اینترنتی وارد می شود.

new phone (3)

 

منبع: gsmarena