مقایسه رسمی دوربین گوشی Xiaomi Mi 5 با iPhone 6S Plus
مقایسه رسمی دوربین گوشی Xiaomi Mi 5 با iPhone 6S Plus

مقایسه رسمی دوربین گوشی Xiaomi Mi 5 با iPhone 6S Plus

Xiaomi سری جدید گوشی خود را به نام Xiaomi Mi 5 در کنفرانس بهار در پکن چین رونمایی کرد. این گوشی مشخصات قدرتمندی را داراست اما کمپانی Xiaomi نظر خاصی روی دوربین این گوشی داشته است.
دوربین این گوشی با سنسور 16MP با تکنولوژی DTI در پشت قرار داده شده است که قادر خواهد بود عکس هایی با نور بیشتر، کاهش سر و صدا و تاری عکس و باکیفیت بیشتر حتی در هنگام لرزش دست، ثبت کند.

xiaomi-mi-5-camera-vs-iphone-6s-plus-03 (3)

برای دوربین این گوشی از لنز Sony IMX 298 با سنسور 16MP استفاده شده است. همان طور که گفته شد دوربین Xiaomi Mi 5 از  تکنولوژی DTI برخوردار است. علاوه بر این حضور OIS 4 که یک محور کمکی است، به نوبه خود روشنایی و وضوح تصویر، حتی زمانی که یک شی در حال حرکت می باشد را تضمین می کند.

xiaomi-mi-5-camera-vs-iphone-6s-plus-03 (4)
در این کنفرانس، Xiaomi هیچ فرصتی را برای مقایسه Mi 5 با گوشی های اخیر اپل، مانند iPhone 6S Plus از دست نداد.  این شرکت از نظر وزن، ابعاد، و حتی دوربین، سعی در اثبات اینکه که Mi 5 بهتر از مدل آی فون است داشت.
در واقع در این کنفرانس، شیائومی چند نمونه تصاویر گرفته شده Xiaomi Mi 5  را با  آیفون iPhone 6S Plus مقایسه کرد. در چند عکس زیر مشاهده می کنید که Mi 5 تصاویر را با نور بهتر و همچنین رنگ های غنی تر نشان داده است و بهبود کیفیت به طور محسوس دیده می شود.

در نهایت با تمام این صحبت ها، ما قضاوت را بر عهده شما می گذاریم.

xiaomi-mi-5-camera-vs-iphone-6s-plus-03 (2) xiaomi-mi-5-camera-vs-iphone-6s-plus-03 (3)1 xiaomi-mi-5-camera-vs-iphone-6s-plus-04

 

منبع : gizmochina