بهترین گوشی‌ های چینی
معرفی بهترین گوشی های 2019 برندهای چینی

معرفی بهترین گوشی های 2019 برندهای چینی

معرفی بهترین گوشی های 2019 برندهای چینی شاید تا یک دهه قبل کاری بیهوده بود. تا چندین سال قبل تنها چند برند درخصوص تولید گوشی های هوشمند فعال بودند. یا بهتر است بگوییم شناخته تر بودند. لیست خریداران تنها شامل تعداد انگشت شماری نام برند بود مانند اپل، سامسونگ، ال‌جی و هواوی. در این حین بودند مشتریانی که اطلاعات بالایشان به آنها حق انتخاب بیشتر حتی بین برندهای ناآشنا میداد. مانند موتورولا یا برندهای چینی دیگر. طبق گزارش ایسنا، در یک دهه پیش بازار گوشی هوشمند تنوع زیادی نداشت. اما امروزه با پدیدار شدن برندهای مختلف که کیفیت را در اولویت های خود نهاده اند، این بازار بسیار پرتنوع شده است. خیلی از این برندهای گوشی‌ چینی آنچنان به قدرت و کیفیت محصولات خود ایمان دارند که ادعای رقابت با برندهای قدیمی و غول را نیز مطرح کرده اند.

شرکت های اسمارت فون های چینی در رویداد MWC 2019 بسیار پررنگ و خوش درخشیدند. برندهایی مانند اوپو، ویوو، وان پلاس، زد تی ای و… نشان دادند که توانایی تولید دستگاه هایی با سخت افزار قدرتمند و طراحی فوق العاده را دارند.

در کنار آن برندهایی مانند هواوی و شیائومی در عمل نیز ثابت کردند که در بسیاری محصولات و فناوری ها پیشگام بوده و گوشی های تاشوی آنها بهترین طراحی را تاکنون داشته است.

در یک گزارش منتشر شده در وب سایت phonearena، به رده بندی گوشی های چینی از نظر میزان فروش آنها پرداخته شده است. در ادامه به معرفی بهترین گوشی های 2019 برندهای چینی از دید کاربران میپردازیم.

بهترین گوشی های چینی 2019

گوشی اوپو ریلمی X2 پرو

برندهای گوشی‌ چینی

اوپو از ابتدا قدرتمند ظاهر شد اما با تولید خانواده Realme مهر تایید بر روی به روز بودن تکنولوژی و فناوری خود زد. از دید کاربران یکی از این نسخه ها که جایگاه خوبی به دست آورده گوشی OPPO Realme X2 Pro می باشد. یک موبایل با صفحه نمایش 6.5 اینچی امولد همراه با تراشه اسنپدراگون 855 پلاس که قدرتمندترین پردازنده شرکت کوالکوم است.

ریلمی ایکس 2 پرو دارای 256 گیگابایت حافظه داخلی است که با باتری 4000 میلی آمپری همراه با شارژ سریع SuperVOOC کار میکند.

گوشی اوپو رینو ایس

گوشی اوپو رینو ایس

گوشی OPPO Reno Ace از نظر سرعت شارژ در بین تمامی اسمارت فون ها رتبه یک را دارد و با استفاده از فناوری شارژ سریع 65 واتی کار میکند. این فناوری باتری 4000 میلی آمپری مدل فوق را در کمتر از 30 دقیقه کاملا شارژ میکند.

البته شاید در آینده خیلی از شرکت ها از این فناوری استفاده کنند. اما درحال حاضر این دیوایس از نظر باتری و میزان فروش یکی از بهترین گوشی‌ های اندرویدی چینی به شمار میرود. این موبایل دارای صفحه نمایش امولد با رفرش ریت 90 هرتز است. با استفاده از دوربین رینو ایس میتوانید فیلم هایی با کیفیت 4K ضبط و ثبت کنید.

گوشی شیائومی می نوت 10

بهترین گوشی‌ های چینی

اولین گوشی هوشمند جهان با دوربین پنج گانه و 108 مگاپیکسلی نیز بدون شک در این لیست جا دارد. تراشه می نوت 10 کوالکوم اسنپدراگون 730 می باشد که به دلیل عدم استفاده از سری 800 کاهش قیمت داشته است.

گوشی Xiaomi Mi Note 10 که با نام Mi CC9 Pro نیز معرفی شد از بدنه ای شیشه ای و فلز تشکیل شده است. صفحه نمایش امولد و باتری 5260 میلی آمپری از دیگر مشخصات این مدل است. به دلیل میزان فروش و از دید کاربران، به جرات میتوان گفت این دستگاه یکی از بهترین گوشی های چینی است.

گوشی هواوی آنر V30

گوشی هواوی آنر V30

شرکت هواوی در سال 2019 از سری V30 خود رونمایی کرد. آنر با توجه به آنکه زیرمجموعه هواوی است، گوشی هایی جوان پسند تولید میکند. Huawei Honor V30 با پردازنده کایرین 990 و باتری 4200 میلی آمپری یک موبایل مقرون به صرفه به شمار میرود. هواوی یکی از معتبرترین برندهای گوشی‌ چینی است که همه نوع مشتری را جذب میکند.

در قسمت دوربین یک سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی، یک سنسور 12 مگاپیکسلی اولتراواید و سنسور تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال 3 برابری مشاهده میکنیم. اما از نظر کاربران متاسفانه نقص اصلی LCD بودن صفحه 6.6 اینچی آن است.

گوشی شیائومی می 9T پرو

گوشی شیائومی می 9T پرو

Xiaomi Mi 9T Pro که با نام Xiaomi Redmi K20 Pro نیز شناخته میشود یکی دیگر از گوشی های قدرتمند شیائومی است با قیمتی بسیار کمتر از دیگر رقبا. برای آنکه بهتر بگوییم باید بدانید که تقریبا هر مشخصه ای که شما نیاز دارید در این دستگاه جمع شده است.

یک صفحه نمایش زیبای 6.4 اینچی امولد با گوریلا گلس 5، تراشه اسنپدراگون 855، دوربین سه گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسل، لنز تله فوتو 2 برابر و لنز اولتراواید. این پک با یک باتری 4000 میلی آمپری و رم 6 و 8 گیگابایت بسته میشود.

میزان فروش و مشخصات این اسمارت فون به قدری خوب و چشمگیر بود که حتی هنوز هم به عنوان یکی از بهترین گوشی های چینی 2020 مورد درخواست مشتریان است.

گوشی شیائومی ردمی نوت 8

برندهای گوشی‌ چینی

اگر بودجه بالایی دارید و به دنبال یکی از پرچمدار شیائومی هستید میتوانید از خانواده Mi انتخاب داشته باشید. اما اگر به دنبال گوشی های با کیفیت ولی مقرون به صرفه هستید ما خانواده ردمی را پیشنهاد میکنیم.

یکی از بهترین های این خانواده Xiaomi Redmi Note 8 می باشد. یک گوشی با قیمتی مقرون به صرفه و تراشه مدیاتک هلیو G90T. با این چیپست میتوانید بازی های سنگین را به راحتی اجرا کنید. دوربین 4 گانه با لنز های 64 مگاپیکسلی، اولتراواید، ماکرو و تشخیص عمق، ماژول دوربین نوت 8 را تکمیل میکند.

گوشی اوپو ریلمی X2

گوشی چینی

در انتها لیست بهترین گوشی‌های اندرویدی چینی در سال 2019 را با OPPO Realme X2 تکمیل میکنیم. یک گوشی دیگر اوپو و مقرون به صرفه. ریلمی ایکس 2 دارای چیپست اسنپدراگون 730 و یک صفحه نمایش 6.4 اینچی امولد می باشد. باتری 4000 میلی آمپری شما را حداقل یک روز ساپورت میکند. دوربین این گوشی نیز دارای سنسور اولتراواید، ماکرو و تشخیص عمق است.

به نظر شما آیا این لیست میتواند گوشی های دیگری از برندهای گوشی‌ چینی را در خود جا دهد؟

منبع: phonearena