معرفی بهترین گوشی های شیائومی 2020
معرفی بهترین گوشی های شیائومی 2020

معرفی بهترین گوشی های شیائومی 2020

در حال حاضر بازار گوشی های موبایل یکی از داغ ترین و پررقابت ترین بازار های فعال در جهان می باشد که در این میان شیائومی یکی از کمپانی هایی است که در این عرصه هنرنمایی کرده است و از برترین و برجسته ترین برند های عرصه گوشی به شمار می رود. به نظر شما بهترین گوشی شیائومی 2020 از نظر عملکرد و قیمت کدام گزینه می تواند باشد؟ آیا نسبت به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری ارزش خرید دارند؟؟

و اما این که برند موردنظر از سایر برند ها چه برتری دارد؟

بله وجه تمایز این برند خوش ساخت با دیگر برند ها خوش قیمت بودن آن با بهره گیری از سخت افزار بسیار فوق العاده می باشد به همین دلیل از محبوبیت قابل توجهی نزد طرفداران برخوردار است و با محصولات مقرون به صرفه در میان کاربران شناخته می شود.

اگر به دنبال یک گزینه با قیمتی مناسب و درعین حال مشخصات و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بالا هستید در ادامه می توانید با ما همراه باشید.

در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین گوشی های شیائومی 2020 بپردازیم.

بهترین گوشی های شیائومی 2020 عبارتند از:

1- گوشی شیائومی می نوت 10 پرو

2- گوشی شیائومی می 10 پرو

3- گوشی شیائومی ردمی K30 پرو زوم

4- گوشی شیائومی ردمی 10X پرو

5- گوشی شیائومی بلک شارک 3

6- گوشی شیائومی ردمی 9

1-گوشی شیائومی می نوت 10 پرو

گوشی شیائومی می نوت 10 پرو

نقاط قوت

• قابلیت های باورنکردنی دوربین

• کیفیت صفحه نمایش بالا

شیائومی می نوت 10 پرو از پرچمداران شیائومی محسوب می شود که از اولین گوشی های 5 دوربینه جهان برخوردار است که تقریبا از لحاظ سخت افزار ساختاری مشابه می نوت 10 دارد. تنها تفاوت آن در میزان حافظه رم و ساختمان دوربین می باشد. Mi Note 10 شامل 7 لنز است در حالیکه Mi Note 10 Pro شامل 8 لنز می باشد و در شرایط یکسان نسخه Pro از کیفیت عکس بالاتری برخوردار است.

گوشی Xiaomi Mi Note 10 Pro با بدنه ای از جنس گلس و براق است که ممکن است اثر انگشت شما بر روی آن بماند. مانند گوشی های Galaxy یا P30 پرو، لبه های قاب پشتی و قاب جلو به صورت خمیده است و همین باعث در دست گرفتن راحت تر آن میشود.

باتوجه به طراحی صفحه نمایش، 88 درصد از فضای قسمت جلوی این گوشی را نمایشگر آن تصرف کرده است. یک نمایشگر امولد و FHD همراه با گوریلا گلس 5. همان چیزی که شما نیاز دارید.

گوشی می نوت 10 پرو از اندروید 9 و رابط MIUI 11 استفاده میکند. در کنار آن تراشه Snapdragon 730G و گرافیک Adreno 618 را داریم که باعث کار روان و لذت بخش با ویژگی های جدید این رابط کاربری میشود.

مهمترین ویژگی این محصول بی شک لنز 108 مگاپیکسلی آن و هم چنین باتری غول پیکر آن با ظرفیت 5260 می باشد که از نقاط قوت آن محسوب می شود. به همین جهت می توانیم بگوییم از گران ترین گوشی شیائومی به شمار می رود.

نظر شما در مورد جدیدترین گوشی شیائومی 2020 چیست؟
به نظر شما آخرین مدل گوشی شیائومی کدام است؟

2- گوشی شیائومی می 10 پرو

گوشی شیائومی می 10 پرو

گوشی شیائومی می 10 پرو که در فوریه رونمایی شد. این گوشی به عنوان پرچمدار شیائومی 2020 نیز شناخته میشود که در حال حاضر بهترین  محسوب میشود.

گوشی Xiaomi Mi 10 Pro اولین گوشی پرچمدار این برند با طراحی هول پانچ است. شیائومی در طراحی پرچمداران خود سعی به نوآوری و حتی محافظه کاری داشته مثل دوربین پاپ‌آپ و دوربین سلفی در پایین نمایشگر. اما برای گوشی Mi 10 Pro و Mi 10 از طراحی هول پانچ استفاده کرده است.

نمایشگر شیائومی Mi 10 پرو به یک صفحه نمایش 6.67 اینچی امولد مجهز است.

کیفیت دوربین می 10 پرو و مشخصات آن به حدی بالاست که از مدعیانی همچون آیفون 11 پرو مکس، هواوی میت 30 پرو و حتی سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا سبقت گرفته است.

در بررسی سایت DXOMARK نام می 10 پرو از نظر کیفیت دوربین، در صدر لیست گوشی های اوایل 2020 قرار گرفت چراکه اصلی ترین ویژگی پرچمدار شیائومی تمرکز بر روی دوربین آن است.

Mi 10 Pro در زمینه فیلم برداری نیز همقدم iPhone 11 Pro Max گام برمیدارد.

در قسمت پردازنده با تراشه اسنپدراگون 865 هفت نانومتری TSMC روبرو هستیم. در قسمت گرافیک هم 25 درصد در عملکرد و 35 درصد در کاهش مصرف باتری ارتقاء پیدا کرده است.

شیائومی پکیج خود را با باتری 4500 میلی آمپری با یک شارژ سریع 50 واتی تکمیل کرد. بنابراین در مدت 30 الی 35 دقیقه به شارژ 100 درصد خواهید رسید. باورکردنی نیست!

خبر خوب برای گیمرها! با وجود این باتری و گرافیک، گوشی Mi10 Pro بازی های سنگین را با حداکثر کیفیت تصویر و سرعت فریم اجرا میکند. بالاترین فریم ریت برای بازی 51 فریم و فریم ریت متوسط 42 فریم در ثانیه است. بی شک این یک پکیج بسیار فوق العاده و دیوانه کننده است که قویا توصیه اش می کنیم.

3- گوشی شیائومی ردمی K30 پرو زوم

گوشی شیائومی ردمی K30 پرو زوم

گوشی شیائومی K30 پرو زوم محصول دیگری از این کمپانی است که با قیمت اقتصادی و قابلیت های بسیار، سهم زیادی از بازار را در دست گرفته است.

گوشی Xiaomi K30 Pro Zoom با بدنه ای تلفیق شده از فلز و شیشه وزنی 218 گرمی دارد. صفحه نمایش با گوریلاگلس 5 محافظت میشود. ماژول دوربین اصلی دایره ای و منحصر به فرد است.

شیائومی Redmi K30 Pro Zoom از یک صفحه نمایش امولد 6.67 اینچی بهره برده و سنسور اثرانگشت را در پایین صفحه طراحی کرده است. به دلیل حذف ناچ و حواشی، نسبت نمایشگر به قاب جلویی 87 درصد می باشد.

شما با ویژگی HDR10 پلاس و DCI-P3 صددرصد و روشنایی 500 یک صفحه نمایش تمام عیار را دارید.

قسمت دوربین گوشی شیائومی ردمی K30 پرو زوم با یک ماژول چهارگانه طراحی شده است. طراحی دوربین دایره ای این گوشی علاوه بر ظاهر جذاب، به شما نوید عکساسی حرفه ای را میدهد. این مورد متمایزترین تفاوت K30 Pro Zoom و K30 Pro می باشد.

اگرچه شما با یک دوربین باکیفیت روبرو هستید اما دوربین سلفی آن چیز دیگریست. دوربین سلفی بر روی ماژول پاپ آپ طراحی و تعبیه شده است با رزولوشن 20 مگاپیکسل و یک سنسور واید.

این پرچمدار شیائومی در بخش سخت افزار نیز تمام انرژی خود را صرف کرده است. پردازنده اسنپدراگون 865 با لیتوگرافی 7 نانومتر پلاس، گرافیک آدرنو 650 و رم 8 گیگابایت تمام چیزیست که شما میخواهید.

K30 Pro Zoom با باتری 4700 میلی آمپری و شارژ سریع 4 پلاس به شما لذت بی نهایت کار با یک گوشی مدرن را هدیه میکند. این باتری با شارژ 33 واتی میتواند در مدت 63 دقیقه صددرصد شارژ شود.

بنابراین با این اوصاف به یکی از برترین گوشی های شیائومی در جهان شناخته شده است که با این مزایا با بهترین قیمت عرضه شده است.

4- گوشی شیائومی ردمی 10X پرو

گوشی شیائومی ردمی 10X پرو

یکی دیگر از بهترین گوشی های شیائومی 2020 می توان به گوشی شیائومی ردمی 10X پرو اشاره کرد که در تاریخ 6 خرداد 1399 عرضه شده است و از فناوری نسل پنجم نیز پشتیبانی می کند و بسیار پیشرفته تر از دو مدل دیگر خانواده یعنی 10X 4G و 10X 5G میباشد.

طراحی این اسمارت فون بسیار خاص و زیبا می باشد. بخش جلویی از شیشه می باشد که برای محافظت بیشتر از گوریلاگلس بهره برده است. دوربین سلفی نیز در داخل بریدگی و ناچ قرار دارد.

این گوشی میان رده دارای وزن 208 گرم بوده و باعث شده است تا در دست بخوبی بچسبد و مانع از لیز خوردن آن شود. صفحه نمایش به کار رفته در آن از بهترین نوع یعنی AMOLED با اندازه 6.57 اینچ میباشد و کیفیت تصاویر نشان داده شده در آن فوق العاده می باشد.

این دستگاه از یک دوربین چهار گانه برخوردار است و در داخل یک باکس مشکی رنگ تعبیه شده اند. این دوربین ها نیز دارای فلش ال ای دی هستند و دارای قابلیت ضد آب هستند.

رزولوشن و وضوح تصویر در آن 1080*2400 پیکسل است که بسیار فوق العاده میباشد. اگر شما هم علاقمند به دیدن فیلم های با کیفیت هستید این صفحه نمایش و این گوشی بهترین گزینه برای شما می باشد.

تراشه به کار رفته در ردمی 10 ایکس پرو از تراشه های مدیاتک می باشد که از بهترین نوع تراشه است و دارای قابلیت پشتیبانی از اینترنت 5G می باشد. پردازنده MediaTek MT6875 دارای 4 هسته CORTEX A76 با فرکانس 2.6 گیگاهرتز و 4 هسته CORTEX A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز است و پردازنده گرافیکی در آن از نوع Mail-G57 MC5 می باشد.همه این ویژگی ها باعث می شود تا از تجربه داشتن این اسمارت فون نهایت لذت را ببرید.

از دیگر قابلیت های کاربردی گوشی ردمی 10X Pro می توان به باتری پر ظرفیت آن اشاره کرد که تا 24 ساعت شارژدهی دارد و تمام نیازهای کاربر را فراهم می کند. این باتری از نوع لیتیم پلیمری با ظرفیت 4520 میلی آمپر ساعت بوده که برای این مدل بسیار مناسب می باشد. همچنین دارای قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع می باشد و به راحتی در مدت زمان نیم ساعت می تواند 58 درصد شارژ گوشی تامین می شود که این ویژگی بسیار عالی و کاربردی می باشد و می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید.

و سخن آخر اینکه با توجه به آنچه گفته شد این گوشی از امکانات عالی و زیبایی خاصی برخوردار است که در این میان قیمت بسیار خوب و به صرفه آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. مهم ترین امکانات این اسمارت فون عبارتند از: صفحه نمایش AMOLED، دوربین چهار گانه، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و باتری 4520 میلی آمپر ساعت.

5- گوشی شیائومی بلک شارک 3

گوشی شیائومی بلک شارک 3

گوشی شیائومی بلک شارک 3  در 6 مارس سال 2020 به بازار جهانی عرضه شد. با ورود این دستگاه به بازار کاربران زیادی به سمت این اسمارت فون جذب شدند. بیشترین طرفداران این گیمرهای موبایلی هستند که در صف خرید این مدل قرار گرفته اند. با وجود کاربران علاقه مند به گیمینگ و اوج گرفتن بازار گوشی‌های مختص گیمینگ کمپانی های بسیاری اقدام به طراحی و تولید محصولات مختلفی کردن که موفق ترین سری های در بین آن ها، گوشی هوشمند بلک شارک بوده است که از بهترین گوشی های شیائومی در بازار شناخته شده است.

در ساخت و طراحی گوشی Xiaomi Black Shark 3 از تراشه اسنپدراگون 865 استفاده شده است که از تکنولوژی 5G پشتیبانی می‌کند. به لطف استفاده از سیستم خنک‌کننده مایع نسل چهارمی در پرازنده این گوشی، گیمرها می توانند ساعت ها بدون نگرانی از گرم شدن این محصول به بازی مورد علاقه خود بپردازند.

در این دستگاه شاهد یک دوربین سه گانه اصلی با ترکیب لنز ۶۴ مگاپیکسلی، لنز ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض و لنز ۵ مگاپیکسلی هستیم و با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی آن می توانید تصاویر با کیفیت های بالا را ثبت کنید.

گوشی بلک شارک 3 دارای ظرفیت 4720 میلی آمپر ساعت بوده که از قابلیت شارژ سریع 65 واتی بهره می برد.  نکته جالبی که باید در رابطه با این سری بدانید، سازنده بلک شارک 3 ادعا براین داد که برای شارژ ۵۰ درصدی باتری تنها به ۱۲ دقیقه و برای شارژ کامل نیز به ۳۸ دقیقه زمان نیاز است.

گوشی Xiaomi Black Shark 3 از نمایشگری ۶/۶۷ اینچی با پنل OLED و رزولوشن FHD+ بهره می برد. خرید Black Shark 3 باتوجه به مشخصات و قابلیت هایی که دارید پیشنهاد بسیار مناسبی برای کاربران گیمر می باشد.

6- گوشی شیائومی ردمی 9

گوشی شیائومی ردمی 9

یکی دیگر از محصولات برجسته در سال 2020 گوشی شیائومی ردمی 9 می باشد که در 21 خرداد 1399 عرضه شده است. این محصول به عنوان یک اسمارت فون میان رده اقتصادی ردمی و شیائومی یاد می شود.


در این موبایل هوشمند شاهد یک صفحه نمایش 6.53 اینچی Full HD+LCD با رزولوشن 1080*2340 پیکسل هستیم که دارای امکانات سخت افزاری بالایی نسبت به دیگر محصولات میان رده است.

ردمی 9 از یک دوربین 3 گانه عمودی بهره می برد و حسگر اثر انگشت دقیقا زیر این حسگر های 3 گانه قرار گرفته است. این دستگاه با دارا بودن قلش LED در مجاورت حسگر ها باعث ایجاد روشنایی بیشتر محیط در عکاسی شده است.
بله از هر نظر که بخواهیم بررسی کنیم در مقایسه با دیگر میان رده ها توانسته است به یک مدل جذاب، کارآمد و بسیار مقرون به صرفه تبدیل شود.

پردازنده به کار رفته شده در آن از نوع Helio G80 مدیاتک با فرکانس 2 گیگاهرتز بوده که دارای قدرت عملکرد بالایی است و پردازنده گرافیکی نیز ARM Mail-G52 2EEMC2 می باشد.

رم اجرایی در آن 3 یا 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی می باشد که توسط کارت حافظه تا 512 قابل ارتقاء است. سیستم عامل اجرایی اندروید 10 با رابط کاربری MIUI 11 و قابل ارتقاء به MIUI 12 می باشد.

از نقاط قوت گوشی ردمی 9 ظرفیت حجیم باتری آن بوده که نسبت به ردمی 8 افزایش یافته است و دارای ظرفیت 5020 میلی آمپر ساعت می باشد و از شارژر 18 واتی نیز پشتیبانی می کند.

شیائومی و ردمی از برندهای محبوب بازار چین می باشند و توانسته اند با دیگر برند ها به رقابت بپردازند. در حال حاضر ردمی 9 آخرین محصول جدید ردمی برای سال 2020 است که با این اوصاف انتظار می رود این کمپانی قدرتمند در آینده ای نزدیک محصولات جدید به همراه پکیج های فوق العاده را ارائه دهد.