قیمت کمتر از 300 دلاری UMI SUPER با 6GB رم و USB Type-C
قیمت کمتر از 300 دلاری UMI SUPER با 6GB رم و USB Type-C

قیمت کمتر از 300 دلاری UMI SUPER با 6GB رم و USB Type-C

 

UMI SUPER (1)

 

این روزها شاید بتوان با جرأت گفت که بسیاری از علاقمندان بازار گوشی های هوشمند چینی درمورد محصول جدید UMI یعنی UMI SUPER صحبت می کنند و وقتی تمام این شنیده ها را به صورت پازل در کنار هم قرار می دهیم نتایج شگفت انگیزی به دست می آید.

همانطور که از اسم این گوشی نیز مشخص است، اولین و شاید مهمترین مشخصه، صفحه نمایش Super AMOLED می باشد. اما بقیه مشخصات چه؟

هنوز این مشخصات تائید نشده اما آنقدر جذاب هستند که نمی توان به سادگی از کنار آنها گذشت. ظاهرا UMI SUPER دارای USB Type-C و Fast Charg است اما ضربه نهایی را زمانی وارد می کند که رم 6 گیگابایتی را به این مشخصات اضافه کرده و قیمتی کمتر از 300 دلار برای آن درنظر گرفته اند. عالی نیست؟

بنابراین الان این سوال پیش می آید که چه چیپ ستی برای این گوشی استفاده می شود؟ آیا امکان دارد از Snapdragon 820 استفاده کنند؟ توجه داشته باشید که برخلاف خیلی از تولیدکنندگان که به نوعی به مدیاتک چسبیده اند و اصرار به استفاده از آن را دارند، UMI در UMI eMax mini که در اواخر تابستان 2015 عرضه شد از اسنپدراگون استفاده کرد. پس شما هم مثل ما امیدوار نیسیتد که این بار نیز این مشخصات را با چیپ ست اسنپدراگون تکمیل کند؟

و اما سوال آخر، این مشخصات ارزش بیشتر از 300 دلار ندارد؟ آیا این قیمت را یک فرصت رقابت عالی نمی دانید؟

 

منبع: gizchina