عرضه Lenovo Phab 2 Pro مبتنی بر پروژه تانگوی گوگل در سپتامبر 2016
عرضه Lenovo Phab 2 Pro مبتنی بر پروژه تانگوی گوگل در سپتامبر 2016

عرضه Lenovo Phab 2 Pro مبتنی بر پروژه تانگوی گوگل در سپتامبر 2016

Lenovo Phab 2 Pro (5)

کمپانی لنوو سه روز قبل در جریان کنفرانس خبری از اولین اسمارت فون مبتنی بر پروژه تانگوی گوگل موسوم Phab 2 Pro پرده برداشت.
برای کسانی که نمی دانند پروژه Tango چیست، باید بگوییم که این پروژه به عنوان پلتفرم دستگاه و یا دوربینی یاد می شود که به گوشی هوشمند این امکان را می دهد تا موقعیت خود را با استفاده از ترسیم یک نقشه سه بعدی از فضاهای اطراف داخلی شناسایی کند.
Lenovo Phab 2 Pro یک گوشی با صفحه نمایش 6.4 اینچی QHD و سنسورهای خاصی می باشد که می توان از آن در محیط های اطرلف جهت شناسایی محیط و استفاده از مقیاس های به دست آمده در فناوری های مختلف استفاده کرد.
این پروژه به گوشی هوشمند مورد نظر کمک می کند تا اندازه اتاق و یا محیط اطراف را برآورد کند و ابعاد آن را در کنار موقعیت خود به خاطر بسپارد تا از آن برای کاربردهای متفاوتی در فناوری های واقعیت مجازی و یا واقعیت افزوده مانند توسعه بازی های AR استفاده کند.

 

Lenovo Phab 2 Pro (6)

اما باید به این نکته توجه کرد که این گوشی به همراه این مشخصه مناسب همه نیست چرا که صفحه نمایش 6.4 اینچی، آن را در رده فبلت ها و یا شاید تبلت ها قرار می دهد. بنابراین نباید منتظر حضور کاربران معمولی زیادی در صف علاقمندان این گوشی باشیم.
Snapdragon 652، رم 4GB، حافظه داخلی 64GB، دوربین های 16MP و 8MP، لنز شبیه به چشم ماهی (Fish-Eye) و نورافکن مادون قرمز که همگی برای استفاده بهتر از پروژه تانگو به کار گرفته شده اند، مشخصات کلیدی Lenovo Phab 2 Pro می باشند.
اسنکر اثر انگشت، Dolby Atmos audio، باتری 4050 میلی آمپری و قابلیت شارژ سریع نیز در رده مشخصات این گوشی جالب قرار دارند.
لنوو خبر داده است که فروش Phab 2 Pro را از سپتامبر با قیمت حدودی 499 دلار آغاز خواهد کرد.

 

منبع: gizchina