تولید سری جدید محصولات ASUS
تولید سری جدید محصولات ASUS

تولید سری جدید محصولات ASUS

اگرچه ASUS گوشی های هوشمند خوبی تولید کرده اما نتوانسته پا به پای Xiaomi و Huawei جلو آید. این شرکت تقریبا روندی آرام و کند داشته است. درحالی که اکثر تولید کنندگان مرتب از پرچم داران خود صحبت می کنند اما ASUS ساکت بود و شاید نظاره گر. اما اکنون صحبت از ساخت سری Zenfone 3 به میان آمده که تمام نگاه رقبا به این خبر است.

درحال حاضر خبر دو نسخه از سری زنفون 3 به بیرون درز پیدا کرده است. گفته شده Zenfone 3 با یک طراحی آلومینیومی نازک و لیزری، روکش 2.5D Glass در جلو و سنسور اثر انگشت مستطیل شکل در پشت، یکی از این دو نسخه می باشد.

asus (1)

نسخه دوم بنابر گزارشات رسیده ASUS Zenfone 3 Deluxe است. این گوشی در قسمت جلو دارای یک دکمه Home بیضی شکل است که به احتمال زیاد به عنوان سنسور اثر انگشت نیز استفاده می شود. همچنین در هر دو قسمت جلو و پشت می توان فلش را دید همانند ASUS Zenfone 3.

asus (2)

این اولین باری است که ما درمورد دو نسخه Zenfone 3 اطلاعاتی می خوانیم و بدون شک برایمان جذاب است. جالب ترین نکته این است که گوشی های فوق از تراشه اینتل استفاده نمی کنند و در عوض با چیپ ست Snapdragon تولید خواهند شد.

بنابراین Zenfone 3 با Snapdragon 615، رم 3 گیگابایتی و رام 32 گیگابایتی، صفحه نمایش 5.9 اینچی HD، دوربین های 13 و 5 مگاپیکسلی تولید می شود. این درحالی است که Zenfone 3 Deluxe با پردازنده Snapdragon 650 شش هسته ای، رم 3 گیگابایتی و رام 32 گیگابایتی، دوربین های 13 و 5 مگاپیکسلی، صفحه نمایش 5.5 اینچی HD به همراه اندروید 6.0 عرضه خواهد شد.

قطعا این مشخصات بسیار قدرتمندتر از نسل های قبل این تولید کننده است. اگرچه به نسبت اندازه صفحه نمایش، وضوح کم است اما نمی توان پردازنده را نادیده گرفت. بنابراین ما باید صبر کنیم و از نزدیک ببینیم این دو نسخه چگونه هستند.
انتظار می رود ASUS Zenfone 3 و ASUS Zenfone 3 Deluxe در Computex 2016 رونمایی شوند که از 31 ماه مه شروع می شود و تا 4 ژوئن ادامه دارد.

 

منبع: gizmochina