گوشی دوجی
بررسی مشخصات و قیمت بهترین گوشی های دوجی (DOOGEE)

بررسی مشخصات و قیمت بهترین گوشی های دوجی (DOOGEE)

با وجود مشاغلی که در محیط های خشن و پر از آسیب های احتمالی انجام میگیرد، وجود گوشی های هوشمندی که از نظر ضربه گیری، استانداردهای جهانی را داشته باشد بسیار مهم و حیاتی است. قطعا چنین محیط هایی نیاز به گوشی هایی با بدنه های مستحکم، ضدآب و ضدضربه دارد. برندهای بسیاری در این زمینه فعالیت دارند، از جمله این برندها میتوان به Blackview، DOOGEE، AGM و.. اشاره کرد که در اینجا قصد داریم نگاهی کلی به برند و گوشی DOOGEE بندازیم. برندی که با نام های گوشی دوجی و دوگی نیز شناخته میشود.

شکوفایی کمپانی دوجی از اسپانیا به چین

در سال های اخیر کمپانی های مختلفی در صنعت گوشی هوشمند فعالیت داشته اند. گاهی موفق و دنباله رو این مسیر و گاهی ناموفق و حذف از این رقابت. ابتدا برندهایی همچون Samsung ،Sony ،Apple ،Motorola ،HTC و… رقابتی سخت را آغاز کردند.

این شرکتها هرکدام سهم قابل توجهی از این صنعت را به دست آوردند. به همین دلیل جزء اولویت های انتخاب کاربران بود و کمتر کسی فکر میکرد کمپانی دیگری بتواند در این راه موفق شود.

اما سرانجام چین، یکی از ابرقدرتهای صنعت و تکنولوژی جهان، در این زمینه نیز سکوت نکرد و پا به عرصه گذاشت. این شرکت ها تلاش کردند با کیفیت بالای محصولات خود در کنار قیمت های کم، توجه کاربران و طرفداران صنعت اسمارت فون ها را به خود جلب کنند.

پیدایش این شرکت ها باعث شد ترس به جان دیگر کمپانی های مطرح بیفتد و به فکر ارتقاء کیفیت و آپشن محصولات خود باشند. ابتکارات بیشتر اما قیمت های بهتر و رقابتی.

در مارس 2013 خبرهایی درخصوص سرمایه گذاری کمپانی های چینی بر روی یک برند اسپانیایی به گوش رسید و تیتر خبرهای دنیای گوشی های موبایل شد.

این کمپانی تا قبل از آن به دلیل تخصصش در ساخت محصولات با کیفیت و طراحی جوان پسند، در بین جوانان اسپانیایی بسیار شناخته شده بود. اما با حمایت مالی تیم فوتبال “ویرئال” اسپانیا، بیش از پیش مورد نقد و نقل صحبت ها شد.

گوشی دوجی

بله، DOOGEE در سطح جهانی متولد شد. در ابتدا محصولاتی با عملکرد خوب و ظاهر شیک، آپشن های خلاقانه و نوآوری در سطح جهانی با نام این برند به بازار عرضه شد. اما به مرور ویژگی و فناوری های دیگر به این لیست اضافه شد.

پیدایش گوشی های دوجی

در فوریه سال ۲۰۱۴ فدراسیون فوتبال “فرناندو روج” یک قرارداد با کمپانی های دوجی، Xinchao و DOOGEE Spain امضا کرد. اولین گوشی موبایل دوجی که به صورت سفارشی برای باشگاه “ویرئال” با نام DG 2014 تولید شد، در 24 فوریه 2014 عرضه گشت.

دوجی تا سال 2015 یکی از عرضه کنندگان اختصاصی باشگاه “ویرئال” بود. شاید برایتان جالب باشد که توجیح و دلیل مدیرعامل دوجی برای همکاری با “ویرئال” چه بوده است! رسیدن به موفقیت بدون کمک هیچ فردی در یک مدت کوتاه، آنچه در سابقه هردو طرف معامله شبیه بود.

همین همکاری باعث نقطه عطف و اوج دوجی شد تا مردم اسپانیا به شدت به آن علاقمند شوند.

اکنون وقت برداشتن قدمهای بزرگتر بود. در سال 2015 شرکت DOOGEE از برنامه های خود برای ورود به بازار تجاری جنوب شرق آسیا خبر داد. تایلند اولین هدف بود، با تاسیس دفتر نمایندگی و چندین فروشگاه آنلاین.

گوشی های دوجی

بازهم دوجی ورزش را برای معرفی خود در یک کشور انخاب کرد. با حمایت از تیم معروف مالزی، “جور دارول تکزیم”. جالب آنکه یکی از روزنامه های مهم کشور تایلند، مدل Valencia DG800 را به عنوان یکی از گوشی های موبایل معروف زنان معرفی کرد.

در سال 2016 شرکت دوجی قدمی فراتر برداشت و هدف جهانی خود را فاش کرد. با تاسیس شرکت های زنجیره ای خود در شرق، غرب و شمال آفریقا. فرصت شغلی و افزایش مالیات های محلی، از نتایج این اقدام بود و درنتیجه پیشرفت منطقه ای را در پی داشت.

از اثرات شرکت دوجی در الجزایر میتوان به حفظ رشد 20 درصدی در 20 ماه متوالی و رتبه دوم در بین هدف های کاری دوجی با پوشش 10000 فروشگاه نام برد.

شرکت دوجی در کمتر از یک سال به عنوان یکی از سه برند بزرگ تولید تجهیزات ارتباطی Shenzhen KVD شناخته شده و سهم چشمگیری از حجم صادرات گوشی های هوشمند چین را دارد. اکنون دوجی یکی از بهترین برندهای چینی است.

قدم بعدی دوجی تولید محصولاتی با ویژگی های خاص بود. محصولاتی با قابلیت های نوین.

اگر شما در معدن کار میکنید و یا در ارتفاع، قطعا نمیتوانید گوشی موبایل ظریف و شیک خود را به همراه داشته باشید. مگر آنکه دست از جان گوشی شسته باشید. پس این بار گوشی های ضدضربه دوجی طراحی و عرضه شد.

دوجی برندی است که علاوه بر مدل های ظریف همچون DOOGEE Mix، مدل های ضدضربه نیز تولید کرده است.

فرزندتان بخاطر شیطنت گوشیتان را به دیوار کوبیده، لاستیک ماشین همسرتان از روی گوشی شما رد شده، حواستان نبوده و با گوشی به داخل استخر پریده اید! اگر گوشی شما یکی از گوشی های ضدضربه دوجی است هیچ جای نگرانی نیست.

اندازه صفحه نمایش، رزولوشن نمایشگر، ضخامت بدنه، پردازنده، حافظه داخلی و اندازه باتری از مهمترین تفاوت های این برند و همچنین تفاوت در قیمت گوشی های دوجی با رقبای خود میشود.

سیر پیشرفت گوشی های موبایل DOOGEE

· طراحی و تولید اولین گوشی پرقدرت با پردازنده هشت هسته ای درسال 2014

· طراحی و تولید اولین گوشس هوشمند با بدنه فلزی در سال 2015

· تولید اولین گوشی با چیپست ده هسته ای در سال 2016

· تمرکز بیشتر برروی عملکرد و قدرت باتری در سال 2017

· طراحی گوشی هایی با حاشیه صفحه نمایش کمتر در سال 2018

· تولید و طراحی گوشی با ماژول های متنوع دید در شب، واکی تاکی و … در سال 2019 ( نسخه های مختلف گوشی دوجی S90 و گوشی دوجی S90 پرو)

گوشی DOOGEE

دوجی، جزء مقاوم ترین گوشی های هوشمند 2019

در ابتدای صحبت از لزوم گوشی های مقاوم برای کار در محیط های سخت گفتیم. در اینجا نگاهی به لیست مقاوم ترین گوشی های 2019 می اندازیم:

· گوشی کاترپیلار اس ۶۱ (Cat S61)

· گوشی ای جی ام ایکس ۳ (AGM X3)

· گوشی دوجی اس ۹۰ (DOOGEE S90)

· گوشی بلک‌ ویو BV9۵۰۰ پرو (Blackview BV9500 Pro)

· گوشی ای ‌جی ‌ام ایکس ۲ (AGM X2)

· گوشی دوجی‌ اس ۶۰ (DOOGEE S60)

· گوشی یولفون آرمور ۲ (Ulefone Armor 2)

· گوشی بلک‌ ویو BV7۰۰۰ پرو (Blackview BV7000 Pro)

· گوشی زبرا تی‌ سی ۷۵ ایکس (Zebra TC75x)

مشاهده کردید؟! دوجی از فعال ترین کمپانی های این لیست است. البته این را هم درنظر داشته باشید که تنها گوشی های ضدضربه این برند به این چند نسخه بسنده کرد. شما با هزینه های کمتر نیز میتوانید صاحب یکی از این گوشی ها شوید. مثل گوشی های گوشی دوجی S40 و گوشی دوجی S40 لایت.

تمام مباحث و توضیحات بالا از ابتدا تا زمان اوج و شناخته شدن جهانی برند DOOGEE بود و اخیرا گوشی های دوجی جزء اولویت های انتخاب های خاصِ افراد خاص با نیاز های خاص است.

شاید هنوز نتوانیم نام دوجی را در کنار نام برندهایی همچون سامسونگ، هواوی، شیائومی و… بگذاریم اما قطعا با این سرعت رشد و پیشرفت، اگر این کمپانی خلاقیت و نوآوری های خود را بکار بگیرد قطعا به زودی یکی از برندهای کاملا شناخته شده در صنعت گوشی هوشمند خواهد بود.

بسیار نزدیک است روزی که شاهد تاسیس نمایندگی گوشی دوجی در تهران و حتی شعبه های متعدد نمایندگی گوشی دوجی در ایران باشیم.

جهت خرید گوشی دوجی S80 و دیگر مدلهای ضدضربه برند دوجی میتوانید به فروشگاه اینترنتی بست چاینا مراجعه کنید.