اعلام قیمت رقابتی Meizu M3 Note
اعلام قیمت رقابتی Meizu M3 Note

اعلام قیمت رقابتی Meizu M3 Note

گوشی Meizu M3 Note در کنار سری محصولات Huawei P9 در روز 6 آوریل رونمایی و عرضه می شود. علی رغم آنکه Meizu گوشی هایی با سطح کارایی بالا با قیمت های مناسبی عرضه می کند اما این بار صراحتا گفته که M3 Note را با طراحی جدید و مشخصات قدرتمند عرضه می کند و این هدف خود را در قالب پوستری اعلام کرده که در آن قیمت این گوشی نیز مشخص است. بدون شک این کار جهت رقابت با هم رده های خود مانند Xiaomi Mi 4C و Mi 4S می باشد.

meizu m3 note (1)

با توجه به این پوستر که به صورت آنلاین به بیرون درز پیدا کرده، Meizu M3 Note با قیمت 1099 یوان (170 دلار) برای نسخه 16GB شروع به کار خواهد کرد. بنابراین با یک حدس می توانیم متوجه شویم که برای نسخه 32GB و یا حتی بالاتر یعنی 64GB نیز قیمت مناسبی عنوان شود.

با توجه به اطلاعات قبلی این گوشی و نگاهی به پوستر موردنظر می دانیم که این گوشی دارای یک بدنه تمام فلزی و از جنس پلی کربنات است. چیپ ست Meizu M3 Note از نوع Helio P10 MT6755M می باشد که همراه با یک پردازنده گرافیکی Mali-T860 همراه است. M3 Note در دو نسخه عرضه خواهد شد. نسخه اول با رم و رام 2 و 16 گیگابایت و نسخه دوم 3 و 32 گیگابایت.
صفحه نمایشی که برای این نسخه انتظار میرود 5.5 اینچ است که تصاویر دوربین های 13 و 5 مگاپیکسلی را با کیفیت FHD نمایش دهد و مانند اکثر گوشی های Meizu در دکمه Home نیز سنسور اثر انگشت تعبیه شده است. به نظر می رسد باتری 3500 میلی آمپری نقطه قوت بعدی این گوشی باشد که آن را در لیست انتخاب های خوب قرار می دهد.
شما فکر می کنید؟ برای قیمت 170 دلار، Meizu M3 Note یک خرید خوب است؟

 

منبع: gizmochina