گوشی ZUK Z2 و دوربین چرخشی
گوشی ZUK Z2 و دوربین چرخشی

گوشی ZUK Z2 و دوربین چرخشی

zuk z2 (9)

 

 

همانطور که برخی از ما می دانیم، ZUK یک تولید کننده گوشی های هوشمند جدید از چین، در ماه مه سال 2015 با همکاری لنوو تاسیس شده است.

ZUK Z1 رسما در ماه اوت سال 2015 به عنوان اولین گوشی هوشمند این تولید کننده معرفی شد و در چند هفته گذشته شایعات مختلف پدید آمده نشان می دهد که عاقبت گوشی ZUK Z2 برای انتشار در سال 2016 در راه است.

گفته های زیادی در رابطه با مشخصات این گوشی به گوش می رسد اما به تازگی تعداد انگشت شماری تصاویر از این محصول منتشر شده که به دوربین چرخشی این گوشی اشاره دارد.

تاکنون تصاویر یا توضیحات بیشتری در این خصوص ارائه نشده اما به نظر میرسد این تصاویر مورد تصویب رسانه های چینی قرار گرفته است.

قبل از این نیز کمپانی های دیگری از این فناوری استفاده کرده اند، همانند کمپانی GIONEE و iNEW. پس طرفداران گوشی های هوشمند با این فناوری آشنا هستند اما آنچه اهمیت دارد صحت این خبر است.

 

zuk z2 (1)

zuk z2 (4)

zuk z2 (7)

در ماه گذشته تعدادی تصاویر از گوشی جدید کمپانی LETV در فضای مجازی منتشر شده است که آن را شبیه به گوشی ZUK Z2 نشان داده اند. از حقیقی بودن این تصاویر هنوز اطلاعی در دسترس نیست.

به نظر می رسد تصاویر منتشر شده از LETV (تصاویر زیر) شایعه و دروغ باشد. احتمال دوم در این خصوص شباهت این دو محصول از نظر ظاهر و تفاوت در ویژگی ها و مشخصات است.

 

 zuk z2 (8)

zuk z2 (11)

 

تنها راه پی بردن به این شایعات انتظار برای رونمایی از گوشی ZUK Z2 در نیمه اول سال 2016 است. گوشی با اسنپ دراگون 820 و حافظه داخلی 64 گیگابایت.

در هر حال با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی و پیشرفت در گوشی های هوشمند چینی، هر احتمالی را می توان در نظر گرفت. از شایعه تا صحت محصول جدید LETV.

ما نیز مشتاق کسب اطلاعات بیشتر و روشن شدن این ابهامات هستیم. شاید بهتر است منتظر خبرهای جدید باشیم.

 

منبع: gforgames