رونمایی گوشی ردمی نوت 2 پرو و اولین ساعت هوشمند شیائومی در 3 آذر
رونمایی گوشی ردمی نوت 2 پرو و اولین ساعت هوشمند شیائومی در 3 آذر

طبق برنامه ریزی ها و تبلیغات گسترده از سوی کمپانی پرچم دار اسمارت فون ها، شیائومی، در سوم آذر از جدیدترین محصولات این کمپانی رونمایی خواهد شد.

رونمایی گوشی ردمی نوت 2 پرو و اولین ساعت هوشمند شیائومی در 3 آذر

بر اساس اخبار منتشر شده در این روز از ردمی نوت 2 پرو که دارای مشخصه ها و ویژگی هایی از قبیل بدنه کاملا فلزی، حسگر اثر انگشت، چیپ‌ ست MT6795 Helio X10 و دوربین 13 و 5 میباشد پرده برداری میشود.

 

 

xiaomi-khabar2

 

 

اما غافلگیر کردن طرفداران شیائومی در اینجا به پایان نمیرسد.شرکت اپل به زودی اولین ساعت هوشمند خود را به بازار عرضه میکند و شیائومی نیز برای عقب نماندن از رقیب نامی خود به دنبال ساخت ساعت هوشمند خویش با نام “می واچ” است.

هنوز اطلاعات کامل و جزئی تری در این خصوص منتشر نشده است اما انتظار میرود این محصول دارای صفحه ای بزرگ و بدنه ای فلزی و طبیعتا قیمتی پایین تر نسبت به رقیب خود باشد.نکته قابل مهم و ویژه این ساعت قابلیت اندازه‌گیری و نمایش فشارخون، از طریق پالس‌های امواج است.

گویا این شرکت مراسم ویژه ای تدارک دیده چرا که شنیده ها حاکی از آن است که دومین دستبند هوشمند شیائومی نیز در راه میباشد.Mi Band 1S بدون شک همانند نسخه قبلی خود به طور چشم گیری با استقبال روبرو خواهد شد.

با توجه به استقبالی که از سوی طرفداران این برند و همچنین دعوت نامه هایی که برای این روز تهیه دیده شده، انتظار میرود فینالی باشکوه پیش رو باشد.

 

منبع: phonearena