رونمایی از OnePlus 3 در 14 ژوئن
رونمایی از OnePlus 3 در 14 ژوئن

رونمایی از OnePlus 3 در 14 ژوئن

 

oneplus 3 (2)

 

OnePlus تولیدکننده ای کم کار اما قوی و موفق می باشد. محصولات این کمپانی تا به امروز جزء بهترین ها بوده است. جدیدا نیز خبری مبنی بر تولید یک گوشی دیگر به اسم OnePlus 3 منتشر شد که هم اکنون متوجه شدیم تاریخ رونمایی از این گوشی 14 ژوئن خواهد بود.

زمانی که اخبار تولید یک محصول جدید منتشر می شود به موازات آن شایعات نیز شدت می گیرد. OnePlus 3 نیز از این قاعده مستثنا نبود و طعم این شایعات را چشید و تقریبا هفته قبل تعدادی تصاویر که با استفاده از دوربین سلفی این گوشی گرفته شده بود در interwebs قرار گرفت.
اطلاعات جدیدی که به بیرون درز پیدا کرده نشان می دهد که OnePlus 3 دقیقا مانند OnePlus 2 (سال گذشته) در 14 ژوئن رونمایی می شود. با این حال یک تفاوت نیز بین این دو مراسم وجود دارد. برخلاف سال قبل خریدارانی که مشتاق به داشتن این گوشی هستند می توانند از طریق Loop VR سریعتر خرید خود را انجام دهند.

 

oneplus 3 (3)

مشخصاتی که ما از OnePlus 3 می دانیم شامل صفحه نمایش 5.5 اینچی FHD و تکنولوژی AMOLED، پردازنده Snapdragon 820، رم 4 و یا 6 گیگابایتی به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی، حسگر اثر انگشت، پشتیبانی از مشخصه NFC و یک باتری 3000 میلی آمپری می باشد.

بهتر است گوش به شایعات احتمالی ندهیم و تنها منتظراین رونمایی باشیم.

 

منبع: gsmarena