پیش فروش UMi Touch در 18 فوریه
پیش فروش UMi Touch در 18 فوریه

پیش فروش UMi Touch در 18 فوریه

umi touch (0)

این روزها کمپانی UMI به سرعت در حال تولید محصولات متنوع از جنبه های مختلف امکانات و قیمت می باشد. گوشی هایی از جمله UMI Iron Pro، UMI Rome، UMI Rome X و … اکنون نیز گوشی دیگری تولید شده که برای دوربین آن از لنز Sony استفاده کرده که انتظار می رود کیفت بالایی داشته باشد. UMi Touch نام این محصول جدید می باشد.

طبق آخرین اخبار و اطلاعات منتشر شده از سوی این کمپانی، UMi Touch از اندروید 6.0 و لنز دوربین Sony IMX328 استفاده می کند. اگرچه سنسور IMX328 در بسیاری از نسخه های یومی به کار رفته است اما تا به حال جزئیات بیشتر و دقیق تری در این خصوص عنوان نشده بود. این دوربین 13 مگاپیکسل است.

umi touch (2)

بنابر آنچه به گوش می رسد یومی در این نسخه خود مجموعه ای از بهترین امکانات را فراهم کرده که همین باعث تشدید رقابت در بین برندهای مختلف خواهد شد. بدنه ای فلزی با بهترین آلیاژ، حاشیه بسیار کم و منحنی شبیه به iPhone 6S و زاویه 45 درجه ای در پایین که آن را به محصولات Meizu و OnePlus X شبیه کرده است.

باید به عنوان یک خبر خوب برای کسانی که مایل و علاقمند هستند UMi Touch را داشته باشند بگوییم که این گوشی در 18 فوریه به صورت پیش فروش عرضه خواهد شد. که با قیمت تقریبا 70 دلاری می تواند فرصت مناسبی برای خرید باشد.

برای جزییات بیشتر می توانید به وب سایت UMI مراجعه کنید.

 

منبع: gizchina