تغییر قیمت پیش فروش Bluboo X9
تغییر قیمت پیش فروش Bluboo X9

تغییر قیمت پیش فروش Bluboo X9

Bluboo X9(13)

مدتی است از عرضه و انتشار محصول جدید کمپانی Bluboo به اسم Bluboo X9 می گذرد و اخیرا اعلام شد این گوشی به صورت پیش فروش در آمده است. قبلا گفتیم این محصول با قیمت 149 دلار پیش فروش می شود اما گویا این کمپانی قصد دارد گوی سبقت را از رقیبان خود با سرعت بیشتری بگیرد.

این پیش فروش منحصر به فرد از طریق نمایندگان فروش آنلاین اسپانیایی ارائه شده است. قیمت جدید پیش فروش Bluboo X9 در حدود 84 یورو می باشد. این قیمت برای یک گوشی با 3 گیگابایت رم، بد نیست!

Bluboo سازنده ای است که به دنبال محصولاتی با قیمت پایین می باشد. شاید بتوان رقابت محسوس این گوشی با UMI Rome را به طور شفاف دید. به همین دلیل این کمپانی محصولی با رم 3 گیگابایت و قیمتی کمتر از 100 دلار ارائه کرد.

Bluboo X9 دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی FHD است که از تکنولوژی JDI همراه با Asahi Glass برای کاهش صدمات و ضربه بهره برده است. چیپ ست این گوشی MT6753 هشت هسته ای است که دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت رم، باتری 2500 میلی آمپری، حسگر اثر انگشت و یک دوربین با لنز 13 مگاپیکسل می باشد.

به احتمال زیاد این پیش فروش تا پایان سال ادامه خواهد داشت. این احتمال نیز وجود دارد که بعد از اینکه این محصول به طور علنی قابل خرید بود قیمتش نیز افزایش داشته باشد.

کسی چه می داند. رقابت در دنیای اسمارت فون های چینی پذیرای هر چیزی است!

 

منبع: gizchina