پرده برداری از گوشی Xiaomi Redmi Note 3 جدیدترین محصول شیائومی در 3 آذر
پرده برداری از گوشی Xiaomi Redmi Note 3 جدیدترین محصول شیائومی در 3 آذر

پرده برداری از گوشی Xiaomi Redmi Note 3 جدیدترین محصول شیائومی در 3 آذر

 

xiaomi redmi note 3 (2)

 

در حالیکه طبق شایعات و گزارشات منتشرشده قبلی، انتظار می‌رفت گوشی Redmi Note 2 Pro در رویداد خبری شیائومی در 3 آذر (فردا) معرفی شود، به‌ تازگی، تایید شده است که این مدل با نام Redmi Note 3 معرفی خواهد شد. این خبر به ‌طور رسمی توسط شیائومی اعلام شده است. بنابراین، در 3 آذر از جانشین Redmi Note 2 که در ماه آگوست معرفی شده بود، رونمایی می شود.

لین بین مدیر شیائومی در شبکه اجتماعی خود، تصویری از این محصول منتشر کرد. در این تصویر شاهد بدنه فلزی و حسگر اثر انگشت به کار رفته در این گوشی هستیم.

کمتر از یک روز تا این رویداد بزرگ باقی مانده است و تقریبا مشخصات کلی و اصلی این محصول منتشر شده است.

 

xiaomi redmi note 3 (1)

 

چیپ ست Helio X10، صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 * 1080 فول اچ دی، دوربین 13 و 5 مشخصات ظاهری این گوشی جدید میباشد.

آنچه باعث شگفتی و جذب طرفداران این برند به این مجصول فوق العاده می شود باتری بسیار قوی 4000 میلی آمپری در برابر وزن 166 گرمی و ضخامت 8.75 میلی متری آن است. چیزی که کاربرانی که به طور مداوم از گوشی خود استفاده میکنند و به دنبال باتری قوی هستند،نمی توانند به سادگی از آن بگذرند.

Xiaomi Redmi Note 3 در دو نسخه عرضه میشود. در یک نسخه حافظه های 16/2 گیگابایتی به کار رفته و در دیگری حافظه 32/3 گیگابایتی.

اما همه اینها پاسخگوی کنجکاوی و هیجان این رویداد نخواهد بود و باید تا فردا صبر کرد.

 

منبع: gsmarena