همکاری CUBOT و Cheetah Mobile
همکاری CUBOT و Cheetah Mobile

همکاری CUBOT و Cheetah Mobile

Cheetah Mobile (2)

کمپانی CUBOT و Cheetah Mobile درصدد همکاری و مشارکت جهت تولید محصولی جدید هستند. یک اسمارت فون هشته هسته ای با اندروید 6.0.

برای بسیاری از شما سوابق کمپانی CUBOT نیازی به معرفی ندارد اما شاید درمورد کمپانی Cheetah Mobile این اطلاعات به اندازه کافی نباشد. Cheetah Mobile کمپانی در پکن است که برنامه های مختلفی برای اندروید تولید کرده است. برنامه هایی همچون Clean Master، Battery Doctor و برنامه های CM Security موجود در Google Play.

همکاری بین این دو تولید کننده منجر به تولید گوشی جدیدی شده که به احتمال زیاد در ماه آینده رونمایی خواهد شد. مشخصاتی نیز از این گوشی به بیرون درز پیدا کرده است از جمله بدنه کاملا فلزی، صفحه نمایش 5.5 اینچی FHD با تراکم پیکسلی فوق العاده 400PPI، چیپ ست هشت هسته ای Mediatek MT6753، رم 3 گیگابایتی، دوربین 13 و 8 مگاپیکسلی.

این گوشی در ابعاد 149 * 74.9 * 7.95 میلی متر همراه با یک اسکنر اثر انگشت و باتری 3050 میلی آمپری طراحی شده است. هر دو سیم کارت گوشی فوق شبکه های مخابراتی 3G (WCDMA 900/1900/2100) و 4G (FDD-LTE 1/3/7/20) را ساپورت می کنند. همچنین درصورتی که حافظه داخلی 32 گیگابایتی برای کسی کافی نباشد، می تواند به جای یک از سیم کارت ها، کارت حافظه نصب کند.

شاید بتوان گفت در رنگ بندی و طراحی نیز تا حدودی از Huawei الهام گرفته شده باشد. این گوشی در رنگ های مشکی، نقره ای، صورتی و طلایی در ماه آینده برای فروش آماده خواهد شد.

Cheetah Mobile (6)Cheetah Mobile (3)Cheetah Mobile (4)Cheetah Mobile (1)

هنوز قیمتی برای آن درنظر گرفته نشده است. بدون شک تمامی علاقمندان به بازار اسمارت فون های چینی بی صبرانه در انتظار این مراسم و رونمایی خواهند بود.

 

منبع: gizchina