نتیجه تست بنچمارک AnTuTu و اعلام 10 گوشی برتر
نتیجه تست بنچمارک AnTuTu و اعلام 10 گوشی برتر

تست بنچمارک AnTuTu و اعلام 10 گوشی برتر

از زمانی که معیار سنجش بنچمارک AnTuTu برای گوشی های هوشمند فراگیر شد بسیاری از گوشی ها مقام ها و اعتبارات خوبی را با استفاده از این نتایج به دست آوردند. تقریبا هر سه ماه یک بار لیستی از 10 گوشی برتر این سنجش بزرگ منتشر می شود. در سال 2015 شاهد مقام های برتر iPhone 6s و 6s Plus بودیم. اما در نیمه اول سال جاری این رتبه بندی تغییر چشمگیری داشت و همگان را به تعجب و هیجان وا داشت. گویا درجه کیفیت آیفون درحال افت می باشد، و یا شاید درجه کیفیت برندهای دیگر درحال رشد است!

دیگر نیازی به معرفی Snapdragon 820 و Exynos 8890 نیست و همه می دانند این دو چیپ ست چه تاثیر زیادی در این نتیجه دارند. با اخبار و محصولاتی که اخیرا عرضه شد ممکن است در ذهن همه مقام اول این مسابقه متعلق به Galaxy S7 و یا S7 edge باشد اما اینگونه نیست. در واقع این دو گوشی مقام دوم این رقابت را کسب کردند و صندلی نخست جایگاه Mi5 قرار گرفت.

بله برندی که ممکن است برای همه خیلی آشنا نباید رتبه بهترین گوشی را در این آزمون به دست آورده است. گوشی با یک صفحه نمایش 5.0 اینچی FHD درصورتی که S7 دارای کیفیت Quad HD می باشد. مقام سوم هم برای iPhone 6s نام گذاری شد. در تصویر زیر 10 مقام اول را مشاهده می کنید.

antutu (1)

 

منبع: phonearena