قوانین

قوانین کالاهای انبار چین (کلیک کنید)

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی بست چاینا به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت بست چاینا هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای محصولات و سایر خدمات ارائه شده توسط بست چاینا به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات بست چاینا است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین بست چاینا از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

1- سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

بست چاینا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
بست چاینا متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت بست چاینا، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات بست چاینا، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط بست چاینا جزئی از اموال بست چاینا محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار بست چاینا است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای بست چاینا محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط بست چاینا و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار بست چاینا است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت بست چاینا و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای بست چاینا محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات بست چاینا، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.bestchina.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌هایی رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت بست چاینا هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.bestchina.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شماره همراه ندارد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از راه های ارتباطی ذکر شده در بخش تماس با ما استفاده کنند.

2- ثبت، پردازش و ارسال سفارش

تمامی مشتریان پس از تکمیل خرید ، یک شماره سفارش دریافت میکنند و آن را بایستی نزد خود نگه دارند. پس از تکمیل خرید، سفارش شما از طریق سیستم به اطلاع همکاران ما در کشور چین رسانده می شود و پس از تحویل بسته به پست، یک کد رهگیری پستی طی یک هفته کاری توسط ما به مشتری (از طریق سامانه پیامکی، ایمیل و پنل کاربری شما در بست چاینا) داده خواهد شد که مشتری می تواند به وسیله آن بسته ارسالی خود را رهگیری کرده و از موقعیت مکانی آن در هر لحظه مطلع شود.

طبیعتا زمان رسیدن مرسوله به دست مشتری نسبت به مرسولات پستی داخلی، طولانی تر صورت می گیرد و طی سوابقی که تیم بست چاینا نسبت به واردات این محصولات از طریق پست را داشته، میانگین زمان رسیدن مرسوله به دست مشتری را حدود 15 الی 25 روزه را تخمین میزند. این مدت، از زمانی شروع می شود که محصول شما از کشور مبدا پست شود یعنی زمانی که کد رهگیری پستی را از ما دریافت می کنید.

دقت داشته باشید که تاخیر های احتمالی که بعضا از جانب شرکت های پستی برای تحویل محصولات رخ می دهد در حوزه اختیارات فروشگاه نمی باشد و درصورت وجود تاخیر در رسیدن بسته ها هیچ  مسئولیتی متوجه فروشگاه بست چاینا نخواهد بود. اما طبق بند 3 قوانین در صورت نرسیدن محصول، وجه آن به مشتری بازگشت داده خواهد شد.

در تمام طول این فرایند ما همراه شما هستیم و آماده پاسخگویی سوالات و پیگیری سفارشات شما تا زمان رسیدن مرسوله به دستتان، خواهیم بود.

لازم به ذکر است، کد رهگیری پستی مرسولات به محض پست شدن به شماره همراه شما، ایمیل شما و پنل کاربری شما در وب‌سایت بست چاینا بصورت اتوماتیک ارسال خواهد شد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت بست چاینا طبق اولویت زمانی در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. بست چاینا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در بست چاینا به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای بست چاینا محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.

در صورت اتمام موجودی کالا مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری و در صورت انصراف مشتری از خرید (تنها درصورتیکه سفارش ارسال نشده باشد)، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 72 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

-کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر نیز به همان آدرس و اطلاعات پست خواهد شد و درصورت نرسیدن مرسوله به مقصد بدلیل ناقص یا اشتباه بودن آدرس و اطلاعات قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود و لذا این مورد متوجه فروشگاه نخواهد شد چراکه بی توجهی از سمت کاربر بوده است.

3- حمل و نقل و تحویل کالا

-آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش بست چاینا اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش بست چاینا ارسال شود.

-در صورتی که بسته ارسالی به ایران وارد نشود (معمولا پس از گذشت 60 روز از دریافت کد رهگیری پستی) بست چاینا خود را موظف میداند تا هزینه سفارش را بصورت کامل به حساب مشتری واریز کند. در صورت تمایل امکان ارسال بسته جایگزین پس از زمان مذکور نیز وجود دارد.

-امتناع از دریافت کالا توسط مشتری با هیچ عذری پذیرفته نیست، چراکه مرسولات خارجه به هیچ عنوان به آدرس فرستنده از طرف پست برگشت داده نخواهند شد.

4- هنگام تحویل سفارش:

طبق جدول عوارض گمرکی بسته های ارسالی خارجه ، هزینه گمرکی که اداره پست دریافت خواهد کرد متفاوت بوده و حتی در بعضی مواقع هزینه گمرک به کالا تعلق نخواهد گرفت. اما در اجناسی که دارای هزینه گمرک شوند برای کالاهایی همچون گوشی های موبایل، تبلت ها و گجت های هوشمند تقریبا و به صورت میانگین حدودد 20 تا 70 هزار تومان خواهد بود که بایستی هنگام تحویل مرسوله به مامور پست داده شود، دقت کنید که این قیمت بصورت میانگین ذکر شده و همینطور که گفته شد در بعضی مواقع هزینه ای دریافت نشده و در بعضی مواقع نیز بیش از قیمت ذکر شده دریافت شده. این تفاوت قیمت ها در شهر های مختلف متفاوت دیده شده.

در صورتیکه اداره پست شهر مقصد (آدرس مشتری) درخواستی بیش از حد معقول برای ورود کالا از مشتری درخواست کند ، مسئولیت این موضوع متوجه فروشگاه بست چاینا نخواهد بود.

برای دیدن جدول تعرفه هزینه های گمرک اینجا کلیک کنید.

برای لوازم جانبی‌ها و قطعات و دیگر کالاهای کوچک هزینه پست پیشتاز داخلی (از تهران تا آدرس دقیق دریافت کننده) و هزینه گمرکی مجموعا حدود بر 15 الی 30 هزار تومان می باشد، صرفا بر عهده مشتری خواهد بود.

5- سرویس مهلت تست 7 روزه بست چاینا

محصولاتی که دارای 7 روز مهلت تست می باشند در صورت داشتن مشکل سخت افزاری قابل برگشت می باشند. ملاک شروع 7 روز، وضعیت تحویل کالا در سایت پست میباشد.

(مهم) پس از دریافت مرسوله پستی و هنگام باز کردن آن می بایست حتما از باز کردن مرسوله پستی خود ویدیو ضبط کنید. این ویدیو یک سند است که شما برای بست چاینا ارسال میکنید تا نشان دهید محصول از همان ابتدا مشکل و ایراد فنی دارد یا محتویات مرسوله ناقص است (برای مثال در مورد گوشی ها می توان به شارژر و یا کابل USB و… اشاره کرد) و یا محصول ارسال شده دچار ضربه دیدگی و یا شکستگی و خط و خش است. توجه داشته باشید که قبل از ضبط ویدیو، مرسوله پستی بایستی حتما پلمپ باشد و پس از شروع ضبط از تمامی زوایای بسته مرسوله که پلمپ است بطور دقیق فیلمبرداری شود (تا نشان دهید که مرسوله باز نشده)، از فاکتور لاتین که بر روی بسته چسبانده شده بصورت واضح فیلم گرفته شود بطوریکه نام و آدرس و همچنین کد رهگیری مرسوله خوانا باشد و سپس میتوانید به بازکردن مرسوله و نشان دادن اقلام درون جعبه و بررسی خود محصول اقدام کنید و ویدیو خود را به اتمام برسانید.

– اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به بست چاینا اطلاع داده شود.

– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به بست چاینا بازگردانده شود.

– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

– این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

– اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

– وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش بست چاینا از طریق تلفن یا ایمیل و یا دیگر راه های ارتباطی موجود در بخش تماس با ما اطلاع داده شود.

– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. 

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به بست چاینا بازگردانده شود.  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

– اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

– آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش بست چاینا از طریق تلفن یا ایمیل و یا دیگر راه های ارتباطی موجود در بخش تماس با ما اطلاع داده شود.

– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به بست چاینا بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

– اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

توجه بند 1:  انصراف از خرید تنها با تایید فروشگاه امکان پذیر است و درصورت تایید فروشگاه به انصراف از خرید مشتری با استناد به شرایط ذیل امکان پذیر است:

درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که بسته پستی آن باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

توجه بند 2: از آنجا که بست چاینا یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود).

– اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 2 روز‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

– با استناد به “توجه بند 1” در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده  باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

همچنین در صورت انصراف از خرید، هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

برای استفاده از سرویس تضمین تعویض 7 روزه بست چاینا، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی، فاکتور و رسید گمرک و پست به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.

پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. ارسال مجدد کالایی که مشکل آن تایید نشود با هزینه مشتری صورت میگیرد. در صورت استنکاف مشتری از ارسال مجدد کالا، کالای مزبور به مدت ده روز بصورت امانت نزد انبار بست چاینا باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت بست چاینا صاحب امتیاز کالا خواهد شد و پس از آن نیز با درخواست مجدد مشتری جهت ارسال کالا موافقت نخواهد شد. همچنین در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالا، کالای مزبور مطابق با بند 3 قوانین به آدرس فرستنده از طرف پست برگشت داده نخواهد شد و در گمرک مرکزی تهران قبض خواهد شد. لذا نتیجه انجام چنین عملی متوجه فروشگاه نخواهد شد.

در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط بست چاینا دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود. بنابراین شرایط پذیرش کالایی که جهت برگشت تایید شده باشد آن است که هیچ‌گونه دخل و تصرف در اقلام محصول رخ نداده باشد، تماما در شرایط اولیه خود باشد، جعبه و کارتون محصول پارگی، مخدوش و دچار لکه و کثیفی نشده باشد، خود محصول هیچ گونه خط و خش و اثرات بازشدگی نداشته باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن و همچنین برچسب‌ها و لیبل‌ها ارسال شود. هدایای ارسالی (بدون اینکه استفاده شده باشند) در شرایط اولیه خود به همراه محصول بازگردانده شود.

در برخی از معدود کالاها همچون گوشی موبایل، ساعت های هوشمند، تبلت ها و… که دارای سیستم عامل های رایج هستند، ممکن است عملکرد OTA (آپدیت و بروزرسانی سیستم عامل توسط خود دستگاه) یا زبان فارسی، از طرف کارخانه تولید کننده یا بدلیل نوع سیستم عامل نصب شده وجود نداشته باشد و فعال کردن آنها از طریق اتصال به کامپیوتر و ارتقا سیستم عامل آنها قابل انجام باشد، و از آنجا که این مورد جز مشکل محسوب نمیشود لذا در سرویس تست 7 روزه کالا نیز نمیگنجد.

در برخی از مدلهای گوشی موبایل، تبلت ها و ساعت های هوشمند بدلیل آنکه بصورت پیش فرض کارخانه از رام یا فریمور (سیستم عامل) نسخه کشور چین استفاده میشود و این نسخه از سیستم عامل ها در دیگر کشورها به خوبی کارایی دستگاه را به اجرا نمی گذارند و یا در کارایی دستگاه اختلال ایجاد میکنند (عدم پشتبانی از زبان فارسی، مشکل در اتصال به شبکه مخابراتی دیگر کشورها و نبود اپلیکیشن های سرویس گوگل همانند گوگل پلی و… از جمله این مشکلات هستند)، لذا بست چاینا با عقد قرارداد با کارخانه یا نمایندگی شرکت تولید کننده درخواست آن را داده است تا قبل از ارسال چنین کالاهایی ابتدا از طرف خود نمایندگی شرکت تولید کننده، رام یا فریمور (سیستم عامل) این دسته از محصولات از نسخه کشور چین به نسخه گلوبال یا اینترنشنال (جهانی یا اروپایی) تغییر یابد و سپس برای بست چاینا و مشتریان بست چاینا ارسال شوند. لازم بذکر است که تغییر سیستم عامل دستگاه ها یک پروسه نرم افزاری است و هیچ ارتباطی با سخت افزار و قطعات دستگاه ندارد و طبیعتا جهت انجام آن نیاز است تا جعبه محصول باز شود و سیستم عامل آن به نسخه جهانی تغییر یابد.

هرگونه آپدیت، بروزرسانی، فلش، آنلاک، روت، نصب رام، فریمور، ریکاوری و… بر روی دستگاه هایی همچون گوشی موبایل، تبلت ها، ساعت های هوشمند و دیگر محصولات دارای سیستم عامل رایج امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

از آنجا که هر سیستم عاملی ممکن است عاری از خطا نباشد و با وجود پیشرفت چشم گیر علم و تکنولوژی این خطاها و باگ های نرم افزاری در بروزرسانی های بعدی سیستم عامل ها رفع میشوند (برای مثال همین ویندوز کامپیتور و لپ تاپ های شخصی که توسط بزرگ ترین شرکت تولید کننده نرم افزار یعنی مایکروسافت ساخته شده است نیز هر از چند وقتی بسته آپدیت جهت رفع برخی از خطاها و باگ های ویندوز منتشر میکند)، لذا از آنجا که این موارد جز تولیدات و کانفیگ شرکت تولید کننده است جز مشکل محصول حساب نمیشود و امکان استفاده ازین سرویس را ندارد.

دستگاه هایی که ضد آب و یا ضد ضربه هستند، درصورت مشکل پیدا کردن بر اثر تماس آب و یا ضربه شامل گارانتی 7 روزه نخواهند شد.

در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در بست چاینا به اتمام برسد، و بست چاینا امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش بست چاینا کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.

6- رویه‌های بازگرداندن کالا

بست چاینا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در وب سایت بست چاینا، محصولاتی که دارای 7 روز مهلت تست می باشند در صورت داشتن مشکل سخت افزاری قابل برگشت می باشند. ملاک شروع 7 روز، وضعیت تحویل کالا در سایت پست میباشد. همچنین اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف بست چاینا همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش بدون هزینه یا با مبلغ صفر تومان درج شده‌اند، مشمول 7 روز ضمانت تعویض نیستند.

کالاهای انبار چین بایستی به آدرس انبار چین برگشت داده شوند و امکان برگشت آنها به آدرس انبار ایران نیست. لازم بذکر است پس از برگشت زدن کالا، فاکتور هزینه پستی را از طریق ایمیل یا راه های ارتباطی دیگر در بخش تماس با ما برای بست چاینا ارسال نمایید تا هزینه پستی نیز به حساب شما واریز شود.

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش بست چاینا جداً، خودداری کنید. ارسال کالا بدون هماهنگی برابر است با عدم سرویس دهی!

– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش بست چاینا برسد، هزینه‌های ارسال به عهده بست چاینا است.

– در صورت تایید به بازگشت کالا، مشتری موظف است تا 5 روز پس از تایید فروشگاه محصول را به آدرس ارائه شده از طریق پست سفارشی ارسال کند و کد رهگیری پستی را حتما از طریق یکی از راه های ارتباطی واقع در بخش تماس با ما به اطلاع فروشگاه برساند چراکه بدون کد رهگیری پستی به منزله عدم ارسال کالا محسوب میشود. و این کد نیز حتما بایستی در 5 روز مهلت ارسال کالا برای بست چاینا ارسال شود.

– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید به بست چاینا از طریق ایمیل یا یکی از راه های ارتباطی واقع در بخش تماس با ما ارائه شود.

– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان بست چاینا، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

– پس از دریافت و پذیرش کالا توسط بست چاینا، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، منوط به زمان خاصی نیست و هر زمان تست کالا به اتمام رسید با مشتری تماس گرفته خواهد شد. لذا تعیین زمان جهت پاسخگویی و ارائه نتیجه از جانب مشتری برای فروشگاه مورد قبول نیست.

7- محتوا

عکس و مشخصات محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است حتی 1% احتمال وجود پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد.

بست چاینا نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند.

وب ‏‌سایت بست چاینا هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت بست چاینا تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.

8- سیاست قیمت گذاری

قیمت گذاری کالا و خدمات بست چاینا بر پایه اصول احترام به مشتری انجام می شود.

لازم به توضیح است که قیمت کالا و خدمات فقط در زمان ثبت سفارش معتبر می باشد و هرگونه کاهش قیمتی بر روی سفارشات ثبت شده تاثیری نخواهد گذاشت.

9- نمایندگی

بست چاینا در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی بست چاینا اطلاع دهید.

10- قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، بست چاینا هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

قوانین کالاهای انبار ایران (کلیک کنید)

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی بست چاینا به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت بست چاینا هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای محصولات و سایر خدمات ارائه شده توسط بست چاینا به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات بست چاینا است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین بست چاینا از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

1- سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

بست چاینا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
بست چاینا متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت بست چاینا، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات بست چاینا، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط بست چاینا جزئی از اموال بست چاینا محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار بست چاینا است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای بست چاینا محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط بست چاینا و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار بست چاینا است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت بست چاینا و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای بست چاینا محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات بست چاینا، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.bestchina.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌هاییی رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت بست چاینا هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.bestchina.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شماره همراه ندارد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از راه های ارتباطی ذکر شده در بخش تماس با ما استفاده کنند.

2- ثبت، پردازش و ارسال سفارش

تمامی مشتریان پس از تکمیل خرید ، یک شماره سفارش دریافت میکنند و آن را بایستی نزد خود نگه دارند. پس از تکمیل خرید، سفارش شما از طریق سیستم به اطلاع همکاران ما رسانده می شود و پس از آماده سازی و تحویل بسته به پست، یک کد رهگیری پستی طی یک 1 الی 4 روز کاری توسط ما به مشتری (از طریق سامانه پیامکی، ایمیل و پنل کاربری شما در بست چاینا) داده خواهد شد که مشتری می تواند به وسیله آن بسته ارسالی خود را رهگیری کرده و از موقعیت مکانی آن در هر لحظه مطلع شود.

زمان رسیدن مرسوله به دست مشتری معمولا 1 الی 3 روز کاری صورت میگیرد. این مدت، از زمانی شروع می شود که محصول شما پست شود یعنی زمانی که کد رهگیری پستی را از ما دریافت می کنید.

دقت داشته باشید که تاخیر های احتمالی که بعضا از جانب شرکت های پستی برای تحویل محصولات رخ می دهد در حوزه اختیارات فروشگاه نمی باشد و درصورت وجود تاخیر در رسیدن بسته ها هیچ مسئولیتی متوجه فروشگاه بست چاینا نخواهد بود. اما طبق بند 3 قوانین در صورت نرسیدن محصول، وجه آن به مشتری بازگشت داده خواهد شد.

در تمام طول این فرایند ما همراه شما هستیم و آماده پاسخگویی سوالات و پیگیری سفارشات شما تا زمان رسیدن مرسوله به دستتان، خواهیم بود.

لازم به ذکر است، کد رهگیری پستی مرسولات به محض پست شدن به شماره همراه شما، ایمیل شما و پنل کاربری شما در وب‌سایت بست چاینا بصورت اتوماتیک ارسال خواهد شد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت بست چاینا طبق اولویت زمانی در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. بست چاینا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در بست چاینا به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای بست چاینا محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.

در صورت اتمام موجودی کالا مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری و در صورت انصراف مشتری از خرید (تنها درصورتیکه سفارش ارسال نشده باشد)، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 72 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

-کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر نیز به همان آدرس و اطلاعات پست خواهد شد و درصورت نرسیدن مرسوله به مقصد بدلیل ناقص یا اشتباه بودن آدرس و اطلاعات قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود و لذا این مورد متوجه فروشگاه نخواهد شد چراکه بی توجهی از سمت کاربر بوده است.

3- حمل و نقل و تحویل کالا

-آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش بست چاینا اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش بست چاینا ارسال شود.

-در صورتی که بسته ارسالی به شهر مقصد نرسد (معمولا پس از گذشت 15 روز کاری از آخرین وضعیت ثبت شده در سایت پست) بست چاینا خود را موظف میداند تا هزینه سفارش را بصورت کامل به حساب مشتری واریز کند. در صورت تمایل امکان ارسال بسته جایگزین پس از زمان مذکور نیز وجود دارد.

-امتناع از دریافت کالا توسط مشتری بدون اطلاع قبلی و بدون تایید فروشگاه امکان پذیر نیست و درصورت بروز آن فروشگاه حق خود میداند که هر تصمیمی بگیرد و تصمیم فروشگاه نیز بایستی محترم شمرده شود.

4- سرویس مهلت تست بست چاینا

محصولات انبار ایران دارای 48 ساعت مهلت تست می باشند که در صورت داشتن مشکل سخت افزاری قابل برگشت می باشند. ملاک شروع مهلت تست، وضعیت تحویل کالا در سایت پست میباشد.

(مهم) پس از دریافت مرسوله پستی و هنگام باز کردن آن می بایست حتما از باز کردن مرسوله پستی خود ویدیو ضبط کنید. این ویدیو یک سند است که شما برای بست چاینا ارسال میکنید تا نشان دهید محصول از همان ابتدا مشکل و ایراد فنی دارد یا محتویات مرسوله ناقص است (برای مثال در مورد گوشی ها می توان به شارژرر و یا کابل USB و… اشاره کرد) و یا محصول ارسال شده دچار ضربه دیدگی و یا شکستگی و خط و خش است. توجه داشته باشید که قبل از ضبط ویدیو، مرسوله پستی بایستی حتما پلمپ باشد و پس از شروع ضبط از تمامی زوایای بسته مرسوله که پلمپ است بطور دقیق فیلمبرداری شود (تا نشان دهید که مرسوله باز نشده)، از فاکتوری که بر روی بسته چسبانده شده بصورت واضح فیلم گرفته شود بطوریکه نام و آدرس و همچنین کد رهگیری مرسوله خوانا باشد و سپس میتوانید به بازکردن مرسوله و نشان دادن اقلام درون جعبه و بررسی خود محصول اقدام کنید و ویدیو خود را به اتمام برسانید.

– اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا پایان مهلت تست پس از دریافت کالا، به بست چاینا اطلاع داده شود.

– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان مهلت تست، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به بست چاینا بازگردانده شود.

– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

– این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

– اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

– وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش بست چاینا از طریق تلفن یا ایمیل و یا دیگر راه های ارتباطی موجود در بخش تماس با ما اطلاع داده شود.

– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. 

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به بست چاینا بازگردانده شود.  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

– اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

– آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش بست چاینا از طریق تلفن یا ایمیل و یا دیگر راه های ارتباطی موجود در بخش تماس با ما اطلاع داده شود.

– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به بست چاینا بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

– اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

توجه بند 1:  انصراف از خرید تنها با تایید فروشگاه امکان پذیر است و درصورت تایید فروشگاه به انصراف از خرید مشتری با استناد به شرایط ذیل امکان پذیر است:

درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که بسته پستی آن باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

توجه بند 2: از آنجا که بست چاینا یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود).

– اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 24 ساعت، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

– با استناد به “توجه بند 1” در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده  باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

همچنین در صورت انصراف از خرید، هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

برای استفاده از سرویس تضمین تعویض بست چاینا، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.

پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. ارسال مجدد کالایی که مشکل آن تایید نشود با هزینه مشتری صورت میگیرد. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالا، کالای مزبور به مدت ده روز بصورت امانت نزد بست چاینا در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت بست چاینا صاحب امتیاز کالا خواهد شد و پس از آن نیز با درخواست مجدد مشتری جهت ارسال کالا موافقت نخواهد شد.

در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط بست چاینا دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود. بنابراین شرایط پذیرش کالایی که جهت برگشت تایید شده باشد آن است که هیچ‌گونه دخل و تصرف در اقلام محصول رخ نداده باشد، تماما در شرایط اولیه خود باشد، جعبه و کارتون محصول پارگی، مخدوش و دچار لکه و کثیفی نشده باشد، خود محصول هیچ گونه خط و خش و اثرات بازشدگی نداشته باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن و همچنین برچسب‌ها و لیبل‌ها ارسال شود. هدایای ارسالی (بدون اینکه استفاده شده باشند) در شرایط اولیه خود به همراه محصول بازگردانده شود.

در برخی از معدود کالاها همچون گوشی موبایل، ساعت های هوشمند، تبلت ها و… که دارای سیستم عامل های رایج هستند، ممکن است عملکرد OTA (آپدیت و بروزرسانی سیستم عامل توسط خود دستگاه) یا زبان فارسی، از طرف کارخانه تولید کننده یا بدلیل نوع سیستم عامل نصب شده وجود نداشته باشد و فعال کردن آنها از طریق اتصال به کامپیوتر و ارتقا سیستم عامل آنها قابل انجام باشد، و از آنجا که این مورد جز مشکل محسوب نمیشود لذا در سرویس مهلت تست کالا نیز نمیگنجد.

در برخی از مدلهای گوشی موبایل، تبلت ها و ساعت های هوشمند بدلیل آنکه بصورت پیش فرض کارخانه از رام یا فریمور (سیستم عامل) نسخه کشور چین استفاده میشود و این نسخه از سیستم عامل ها در دیگر کشورها به خوبی کارایی دستگاه را به اجرا نمی گذارند و یا در کارایی دستگاه اختلال ایجاد میکنند (عدم پشتبانی از زبان فارسی، مشکل در اتصال به شبکه مخابراتی دیگر کشورها و نبود اپلیکیشن های سرویس گوگل همانند گوگل پلی و… از جمله این مشکلات هستند)، لذا بست چاینا با عقد قرارداد با کارخانه یا نمایندگی شرکت تولید کننده درخواست آن را داده است تا قبل از ارسال چنین کالاهایی ابتدا از طرف خود نمایندگی شرکت تولید کننده، رام یا فریمور (سیستم عامل) این دسته از محصولات از نسخه کشور چین به نسخه گلوبال یا اینترنشنال (جهانی یا اروپایی) تغییر یابد و سپس برای بست چاینا و مشتریان بست چاینا ارسال شوند. لازم بذکر است که تغییر سیستم عامل دستگاه ها یک پروسه نرم افزاری است و هیچ ارتباطی با سخت افزار و قطعات دستگاه ندارد و طبیعتا جهت انجام آن نیاز است تا جعبه محصول باز شود و سیستم عامل آن به نسخه جهانی تغییر یابد.

هرگونه آپدیت، بروزرسانی، فلش، آنلاک، روت، نصب رام، فریمور، ریکاوری و… بر روی دستگاه هایی همچون گوشی موبایل، تبلت ها، ساعت های هوشمند و دیگر محصولات دارای سیستم عامل رایج امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

از آنجا که هر سیستم عاملی ممکن است عاری از خطا نباشد و با وجود پیشرفت چشم گیر علم و تکنولوژی این خطاها و باگ های نرم افزاری در بروزرسانی های بعدی سیستم عامل ها رفع میشوند (برای مثال همین ویندوز کامپیتور و لپ تاپ های شخصی که توسط بزرگ ترین شرکت تولید کننده نرم افزار یعنی مایکروسافت ساخته شده است نیز هر از چند وقتی بسته آپدیت جهت رفع برخی از خطاها و باگ های ویندوز منتشر میکند)، لذا از آنجا که این موارد جز تولیدات و کانفیگ شرکت تولید کننده است جز مشکل محصول حساب نمیشود و امکان استفاده ازین سرویس را ندارد.

دستگاه هایی که ضد آب و یا ضد ضربه هستند، درصورت مشکل پیدا کردن بر اثر تماس آب و یا ضربه شامل گارانتی 7 روزه نخواهند شد.

در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در بست چاینا به اتمام برسد، و بست چاینا امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش بست چاینا کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.

5- رویه‌های بازگرداندن کالا

بست چاینا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در وب سایت بست چاینا، محصولاتی که دارای مهلت تست می باشند در صورت داشتن مشکل سخت افزاری قابل برگشت می باشند. ملاک شروع مهلت تست، وضعیت تحویل کالا در سایت پست میباشد. همچنین اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف بست چاینا همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش بدون هزینه یا با مبلغ صفر تومان درج شده‌اند، مشمول ضمانت تعویض نیستند.

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش بست چاینا جداً، خودداری کنید. ارسال کالا بدون هماهنگی برابر است با عدم سرویس دهی!

– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش بست چاینا برسد، هزینه‌های ارسال به عهده بست چاینا است.

– در صورت تایید به بازگشت کالا، مشتری موظف است تا 48 ساعت کاری پس از تایید فروشگاه محصول را به آدرس فروشگاه از طریق پست پیشتاز ارسال کند و کد رهگیری پستی را حتما از طریق یکی از راه های ارتباطی واقع در بخش تماس با ما به اطلاع فروشگاه برساند چراکه بدون کد رهگیری پستی به منزله عدم ارسال کالا محسوب میشود. و این کد نیز حتما بایستی در 48 ساعت مهلت ارسال کالا برای بست چاینا ارسال شود.

– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید به بست چاینا از طریق ایمیل یا یکی از راه های ارتباطی واقع در بخش تماس با ما ارائه شود.

– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان بست چاینا، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

– پس از دریافت و پذیرش کالا توسط بست چاینا، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، منوط به زمان خاصی نیست و هر زمان تست کالا به اتمام رسید با مشتری تماس گرفته خواهد شد. لذا تعیین زمان جهت پاسخگویی و ارائه نتیجه از جانب مشتری برای فروشگاه مورد قبول نیست.

6- محتوا

عکس و مشخصات محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است حتی 1% احتمال وجود پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد.

بست چاینا نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند.

وب ‏‌سایت بست چاینا هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت بست چاینا تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.

7- سیاست قیمت گذاری

قیمت گذاری کالا و خدمات بست چاینا بر پایه اصول احترام به مشتری انجام می شود.

لازم به توضیح است که قیمت کالا و خدمات فقط در زمان ثبت سفارش معتبر می باشد و هرگونه کاهش قیمتی بر روی سفارشات ثبت شده تاثیری نخواهد گذاشت.

8- نمایندگی

بست چاینا در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی بست چاینا اطلاع دهید.

9- قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، بست چاینا هیچ گونه مسئولیتی ندارد.