فبلت Xiaomi Max و ویژگی های جدید سیستم عامل MIUI 8
فبلت Xiaomi Max و ویژگی های جدید سیستم عامل MIUI 8

فبلت Xiaomi Max و ویژگی های جدید سیستم عامل MIUI 8

همه ما می دانیم که مدتی است Xiaomi از محصول جدید خود صحبت کرده و گویا از همان اول خریداران خود را با نظرسنجی های مختلفی که در فضای مجازی قرار می داد، درگیر این محصول کرد تا اکنون. چند روز پیش نیز این شرکت خبر داد که Xiaomi Max با سیستم عامل محبوب MIUI و در واقع نسخه جدیدش، عرضه خواهد شد و پس از آن یک تیزر جدید برای MIUI 8 منتشر کرد.
شیائومی در حساب خود در Weibo از کاربران خواست تا ویژگی و کاربردهای جدید این سیستم عامل را حدس بزنند.

miui 8 (5)

اما بالاخره این بازی فکری تمام شد و این تولیدکننده با انتشار سه تصویر به این انتطار پایان داد. بنابراین همراه با کاربردهای جدید به نظر می رسد این نسخه در ظاهر و رنگ بندی برنامه های گوشی نیز قدمی جدی برداشته است. اما این تصاویر شاید آنقدر که به نظر می رسند کم و محدود نباشند. برخی از کاربران در Weibo می گویند این مشخصات شاید به سیستم عامل دوگانه اشاره دارد و برخی دیگر نیز اعتقاد دارند که ویژگی صفحه نمایش چند وطیفه ای را در اختیار استفاده کننده قرار می دهد. شما چه فکر می کنید؟

همانطور که در بالا ذکر شد، MIUI 8 تنها در ظاهر و رنگبندی ارتقاء نداشته است و می توانید در تماس، یادداشت و منوی کشویی نیز تغییراتی را مشاهده کنید.
جزئیات بیشتری از این سیستم عامل منتشر نشده اما با توجه به رونمایی Xiaomi Max در 10 مه، زمان زیادی تا پاسخ به سوالات و کنجکاوی مشتاقان باقی نمانده است.

 

miui 8 (3)

miui 8 (2)

miui 8 (1)

 

منبع: gizmochina