سوالات متداول

1- آیا گوشی ها و دیگر دستگاه های سیم کارت خور، رجیستر شده هستند؟

از آنجا که تمامی کالاها از طریق مبادی رسمی وارد میشوند و مشتری به عنوان خریدار کالا، هزینه گمرک آنرا پرداخت میکند و رسید پرداخت گمرکی (که در آن حاوی شناسه 15 رقمی پرداخت است) از مامور پست دریافت میکند، لذا از طریق سایت همتا با بارگذاری تصویر رسید پرداخت گمرکی (یا رسید قبض دستگاه پوز یا فیش واریز بانکی) در سامانه همتا میتواند دستگاه خود را بصورت کاملا رایگان و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای رجیستر کند (جهت اطلاعات بیشتر بخش قوانین فروشگاه را مطالعه نمایید).

2- در سال چند بار امکان خرید گوشی از چین برای یک فرد وجود دارد؟

هر فرد در سال یکبار امکان خرید گوشی و یا دستگاه سیم کارت خور از خارج از کشور دارد که میتواند آنرا رجیستر کند. بنابراین جهت اطمینان بیشتر پیشنهاد میشود برای خریدهای دوم، سوم و یا بیشتر از نام و کد ملی شخص دیگری استفاده کنید.

3- چرا قیمت بست چاینا از بقیه فروشگاه ها ارزان تر است؟

بست چاینا شرکتی شناخته شده و با سابقه در بین فعالان این حوزه در بازار چین است که همواره میتواند قیمت های رقابتی در بین نمایندگی های کمپانی ها در بازار چین تهیه کند که هر شرکت و فروشگاهی نتواند. از طرفی ارسال مستقیم کالا از چین به آدرس مشتریان در ایران که بدون واسطه صورت میگیرد و حاشیه سود بسیار کم باعث شده تا قیمت های بست چاینا نسبت به بازار بسیار مناسب تر باشد و همچنین سیاستی شود برای رشد بیشتر خود در بازار ایران. چراکه هم اکنون تامین کننده چندین فروشگاه اینترنتی در کشور است.

4- آیا امکان دادن وجه محصول به مامور پست هست؟

متاسفانه خیر. چون محصولات از کشور چین و با استفاده از پست های بین المللی برای شما ارسال میشوند و پست بین الملل همانند پست های داخلی چنین امکانی ندارند.

5- تفاوت رام چین و رام گلوبال برای گوشی موبایل در چیست؟

رام نوع سیستم عامل (چه اندروید و چه دیگر سیستم عامل ها) را نشان میدهد. رام چین معمولا زبان فارسی در منو و گوگل سرویس ندارد درصورتیکه رام گلوبال این موارد را داراست. لازم بذکر است هردو نوع رام از نظر کارکرد در ایران و با اپراتورهای ایرانی مشکلی ندارند و یکسان هستند. ازطرفی کاربر نیز قابلیت نصب گوگل سرویس بر روی رام چین را دارد و یا حتی قابلیت نصب رام گلوبال را بر روی گوشی با رام چین دارد و این کار غیرممکنی نیست چراکه پروسه ای نرم افزاری است. حتی اگر کاربر در این زمینه مهارتی نداشته باشد از طریق مراجعه به فرد نرم افزار کار میتواند این کار را انجام دهد.

6- زمان رسیدن محصولات انبار چین به دست مشتری چقدر طول میکشد؟

از زمان تحویل محصول به اداره پست، تقریبا و بطور میانگین حدود 15-25 روز

7- چگونه اعتماد کنیم برای خرید؟

فروشگاه بست چاینا دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره اخذ شده از وزارت صنعت معدن و تجارت و نماد ملی ثبت است همچنین وبسایت فروشگاه دارای گواهینامه پروتکل SSL است که جای هیچ گونه شک و تردیدی بجای نخواهد گذاشت، همچنین در بخش تماس با ما آدرس مکان فعالیت ما درج گردیده است. درضمن بعد از خرید محصول و دریافت کد رهگیری پستی، میتوانید با استفاده از آن در سایت پست از مبدا و مقصد مرسوله اطلاع یابید.

8- مهلت تست 7 روزه محصولات از چه زمانی آغاز می شود؟

مهلت تست 7 روزه از تاریخ تحویل محصول در سایت پست آغاز می شود.

9- از کجا بدونیم محصولات اصل هستند و تقلبی و یا طرح اصلی نیستند؟

اول اینکه فروشگاه هیچ گونه محصول تقلبی و یا طرح اصلی بفروش نمیرساند و برای تمامی کالاها ضمانت اصالت دارد، ثانیا برای یافتن چنین چیزی میتوانید از منبع بسیار عالی اینترنت جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول مورد نظر جستجو کرده و از صحت محصول اطمینان حاصل نمایید. ثالثا بعد از خرید و دریافت محصول اگر براین گمان شدید که محصول اورجینال نیست میتوانید با ذکر دلیل قانع کننده وجه خود را تضمین شده باز پس گیرید.

10- کیفیت محصولات درکل چطورند؟

محصولات تماما ساخت درجه یک کشور چین هستند و صادرات به اروپا را دارند. این محصولات اصلا و به هیچ وجه قابل مقایسه با محصولات بی کیفیت چینی موجود در بازار داخلی نیستند. تنها قابل مقایسه با برندهایی نظیر سامسونگ و سونی و اچ تی سی و… هستند.

11- درصورت درخواست یک مدل گوشی یا تبلت یا ساعت هوشمند و یا لوازم جانبی که در سایت فروشگاه موجود نیست چطور اقدام کنیم؟

درصورتیکه کالای مورد نظر خود را در سایت فروشگاه نیافتید میتوانید از طریق پشتیبانی کانال تلگرام فروشگاه آنرا استعلام و درنهایت خرید خود را انجام دهید.

12- چه نظراتی نمایش داده نخواهند شد؟

نظراتی که پیرامون محصول مورد نظر نباشد، نظراتی که پیرامون ارسال و دریافت محصول و کدهای رهگیری باشد و همچنین نظراتی که در مورد قیمت محصول یا لینک دیگر فروشگاه ها باشد، نمایش داده نخواهند شد. برای دریافت پاسخ چنین سوالاتی تماس و یا ایمیل بزنید.

13- آیا این قبیل گوشی ها و تبلت ها در ایران تعمیر می شوند؟ قطعات آنها که در بازار یافت نمی شود.

بله، تعمیرات این قبیل گوشی ها و تبلت ها شبیه دیگر مدل های مشابه در بازار است. درصورت نیاز به قطعه خاص مربوط به دستگاه، سفارش قطعات نیز از طرف بست چاینا و از طریق پشتیبانی های کانال تلگرام فروشگاه پذیرفته می شود.

14- آیا قیمت محصول بر روی بسته پستی ارسالی در محصولات سفارشی درج خواهد شد؟

بر روی تمامی بسته های پستی ارسالی (اعم از گوشی ها، تبلت ها و لوازم جانبی ها) قیمت متناسب با ارزش کالا تا سقف 90 دلار درج خواهد شد.

15- بعد از خرید، قیمت محصول خریداری شده بر روی وبسایت فروشگاه کاهش یافته است، تکلیف خریدار چیست؟ آیا ما به التفاوت هزینه عودت داده می شود؟

خیر، هرگونه کاهش قیمتی بر روی سفارشات ثبت شده تاثیری نخواهد گذاشت.

16- چه محصولاتی در انبار داخلی (انبار ایران) موجود هستند؟

جهت اطلاع از اینکه چه محصولاتی در انبار داخلی موجود هستند، با مراجعه به هر دسته بندی محصولات و دیدن ستون سمت راست آنها، گزینه “انتخاب انبار” واقع در پایین “فیلتر قیمت محصولات” را مشخص نمایید. درصورتیکه این گزینه در پایین “فیلتر قیمت محصولات” موجود نبود بدان معناست که تمام محصولات این دسته سفارشی هستند و از انبار اختصاصی بست چاینا واقع در چین و هنگ کنگ ارسال خواهند شد.

17- محصولات موجود در انبار داخلی فروشگاه حاوی چند روز مهلت تست می باشند؟

محصولات موجود در انبار داخلی فروشگاه که با پست پیشتاز ارسال خواهند شد، دارای 2 روز یا 48 ساعت مهلت تست اند.

18- چگونه خرید کنیم؟

سفارشات تماما آنلاین صورت میگیرد و شما نیز وجه محصول را بصورت آنلاین توسط درگاه بانک ملت از طریق کلیه کارت های عضو شتاب قادر به پرداخت خواهید بود. برای خرید محصول:

– بر روی دکمه “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.

– دربالای سایت سمت چپ سبد خرید خود را مشاهده میکنید که محصول مورد نظر به آن اضافه شده است، نشانه گر موس را بر روی آن نگه داشته و تا اقلام افزوده شده به سبد خرید خود را بتوانید مشاهده نمایید و سپس بر روی دکمه “نمایش سبد خرید” کلیک کنید. (اگر نیاز به خرید بیش از یک محصول دارید، محصولات دیگر خود را به همین صورت به سبد خرید اضافه و در نهایت به  “سبد خرید” خود مراجعه کنید)

– دراین قسمت اگر دارای کوپن تخفیف هستید، کد تخفیف را در کادری که زیر قیمت محصول تعبیه شده وارد و سپس دکمه “اعمال” را کلیک کنید. و در آخر بر روی “پرداخت” کلیک کنید.

– در مرحله بعد آدرس پستی خود را بطور دقیق وارد کرده و در بخش “توضیحات سفارش” میتوانید هرتوضیحی که در مورد محصول دارید تا به همکاران فروش اعلام شود را ذکر کنید. (اگر می خواهید هم زمان باخرید خود یک حساب کاربری در وبسایت فروشگاه ایجاد نمایید، تیک گزینه “می خواهید یک حساب کاربری ایجاد کنید” را زده و سپس یک رمز برای ورود به حساب کاربری خود نیز وارد کنید. لازم به ذکر است برای ایجاد حساب کاربری، پرکردن فیلد “آدرس ایمیل” ضروری است.) و در نهایت در بالای دکمه قرمز رنگ “ثبت سفارش” تیک گزینه “من شرایط و مقررات را خواندم و مورد پذیرشم می باشد” را پس از مطالعه زده و در پایان بر روی دکمه “ثبت سفارش” کلیک کنید تا به صفحه نهایی بروید.

– در این صفحه خلاصه تسویه حساب خود را مشاهده میکنید، بر روی دکمه “پرداخت” کلیک کنید تا به درگاه بانکی جهت پرداخت سفارش متصل شوید.

– پس از واریز وجه و برگشت به فروشگاه، شماره سفارش پنج رقمی به همراه شناسه پرداخت بانکی به شما داده میشود که بایستی آنرا نزد خود تا زمان رسیدن محصول نگه دارید.