تبلت Chuwi Hi12 با صفحه نمایش 12 اینچی و Dual OS
تبلت Chuwi Hi12 با صفحه نمایش 12 اینچی و Dual OS

تبلت Chuwi Hi12 با صفحه نمایش 12 اینچی و Dual OS

 

Chuwi Hi12 (1)

 

CHUWI یکی از تولید کنندگان بزرگ تبلت های با کیفیت چینی می باشد. این کمپانی تا به حال محصولات مناسبی تولید کرده که در چند ماه گذشته نیز محصولاتی جالب منتشر نمود. اخیرا نیز تبلتی جدید معرفی کرده که از ویندوز و اندروید پشتیبانی می کند. این تبلت جدید جزء سری های Hi (مانند Hi8) می باشد و Chuwi Hi12 نامگذاری شده است.

به تازگی CHUWI تصاویر و مشخصات جدیدی از این تبلت منتشر کرده که در ادامه به آنها می پردازیم.

تا قبل از این، ما تبلت هایی با صفحه نمایش 8 و حتی 10 اینچی از این کمپانی معروف دیده بودیم. اما جالب است بدانید این محصول جدید با صفحه نمایش 12 اینچی عرضه خواهد شد. بنابراین اگر شما به دنبال یک تبلت بزرگ و مقرون به صرفه هستید، این محصول می تواند انتخاب و پیشنهاد مناسبی باشد.

Chuwi Hi12 همراه با چیپ ست Intel X5 Cherry Trail Z8300 با سرعت 1.84 و پردازنده گرافیکی 8th Gen Intel Graphics تولید شده است. این تبلت 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی را داراست که می توان تا 128 گیگابایت نیز از حافظه جانبی استفاده کرد. بنابراین یک حافظه 192 گیگابایتی به همراه صفحه نمایش 12 اینیچی با رزولوشن 2160 * 1440 و دو سیستم عامل، می تواند هرکس را ترغیب به خرید این دستگاه دیجیتالی مدرن کند.

 

Chuwi Hi12 (2)

 

شاید به جرأت بتوان گفت که دوربین هیچگاه نقطه عطف و امتیاز مثبت سری Hi از محصولات Chuwi نبوده است. در این تبلت نیز برای دوربین پشت از سنسور 5 مگاپیکسل و در دوربین جلو از قدرت 2 مگاپیکسلی استفاده شده است. اما آیا دوربین Hi12 می تواند در برابر باتری قوی این محصول، خودنمایی کند؟ باتری این تبلت ظرفیتی معادل 11000 میلی آمپر دارد که به نظر می رسد بتواند تا یک روز به طور مفید ماندگاری داشته باشد.

همانطور که اشاره شد Hi12 یک تبلت با دو سیتم عامل است بنابریان شما میتوانید یک بوت دلخواه بین اندروید 5.1 و ویندوز 10 داشته باشید. این تبلت در دو رنگ طلایی و خاکستری عرضه خواهد شد اما زمان این عرضه هنوز نامعلوم است. شنیده ها حاکی از آن است که این رونمایی در ژانویه خواهد بود.

قیمت دقیق این تبلت فوق العاده مشخص نیست اما منتقدین و صاحب نظران قیمت حدود 200 دلار را برای آن در زمان تخفیف درنظر گرفته اند. اما شاید زمان فروش آن در فروشگاه های اینترنتی قیمتی بالاتر از این داشته باشد.

 

Chuwi Hi12 (4)

 

 

منبع: gizmochina