بهترین گوشی های تا 4 میلیون شیائومی در بازار
بهترین گوشی های تا 4 میلیون شیائومی در بازار

معرفی بهترین گوشی های تا 4 میلیون شیائومی در بازار

آیا برای خرید گوشی برنامه ای دارید؟ بهترین گوشی تا سقف 4 میلیون تومان کدام گزینه است؟ کاملا مشخص است در این رنج قیمت تنوع محصولات در بازار بسیار زیاد است. برندهایی همچون شیائومی، سامسونگ، آنر، نوکیا و هواوی در تلاش برای ارائه محصولات با کیفیت همراه با قیمت هایی مقرون به صرفه هستند.
در واقع یکی از دغدغه های خرید موبایل همین است که با حداکثر بودجه ای که در اختیار داریم چطور بهترین گزینه را انتخاب کنیم. مهم تر از هر چیز برای تصمیم گیری معیار های خود کاربر و در ادامه قابلیت های محصول می باشد که منجر به خرید یک محصول می شود. یکی از پرتکرار ترین سوالاتی که برای کاربران پیش می آید این است که بهترین گوشی های شیائومی تا 4 میلیون کدام هستند؟ کدام یک از محصولات شیائومی تا 4 میلیون بهترین و به صرفه ترین گوشی می باشد؟ بهترین انتخاب کدام است؟


حقیقتا بهترین انتخاب شما باید بر اساس نیاز شما و مشخصات فنی و سخت افزاری دستگاه باشد لذا بد نیست تا شما را با مشخصات پرطرفدارترین مدل های شیائومی و بهترین گوشی های میان رده قیمت تا 4 میلیون تومان آشنا کنیم. برای بررسی این محصولات در ادامه با ما همراه باشید.

از محصولات خوش قیمت با امکانات بالا در این برند می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
1- گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 8
2- گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 8T
3- گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 7
4- گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 7S
5- گوشی موبایل شیائومی می 8 لایت

1- گوشی شیائومی ردمی نوت 8

گوشی شیائومی ردمی نوت 8

گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ از بهترین گوشی های زیر 4 میلیون شیائومی می باشد که با دوربین 48 مگاپیکسلی مهر تایید بر قدرت این خانواده زده است.

شیائومی نوت ۸ از یک بدنه شیشه ای با فریم های پلاستیک ساخته شده است. اما مساله مهم ضخامت زیاد 8.4 میلی متری و وزن 190 گرمی گوشی است.

گوشی Xiaomi Redmi Note 8 دارای یک صفحه نمایش 6.3 اینچی با کیفیت FHD است. با اینکه این نمایشگر به عنوان صفحه IPS رنگ ها را واقعی نشان میدهد اما پویایی صفحه امولد را ندارد.

نوت 8 از چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 665 استفاده میکند که در اواسط 2019 معرفی شد. در کنار این تراشه حافظه های رم 4 و 6 گیگابایت و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت را داریم.

کیفیت دوربین ردمی نوت 8 مدیون دوربین چهارگانه در قسمت پشت است اما با بیرون زدگی زیاد.

تمامی این ویژگی ها مدیون باتری 4000 میلی آمپری است. شیائومی ردمی نوت 8 با استفاده معمولی از باتری 100 شارژ شده خود، 1 روز و نیم با شما همراه خواهد بود.

2- گوشی شیائومی ردمی نوت 8T

گوشی شیائومی ردمی نوت 8T

گوشی شیائومی ردمی نوت 8T از دیگر محصولات میان رده این خانواده است که با قیمتی بسیار مناسب در بازار ارائه می شود.

صفحه نمایش گوشی Xiaomi Redemi Note 8T از نوع IPS LCD با رزولوشن 2340*1080 پیکسل می باشد. این نمایشگر با کیفیت 6.3 اینچی با پوششی از جنس گوریلاگلس 5 محافظت شده است.

ردمی نوت 8T از یک دوربین 4 گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسل برخوردار است.
پردازنده تعبیه شده در آن از نوع اسنپدراگون 665 بوده و همچنین پردازنده گرافیکی در آن ADRENO 610 می باشد.
این دستگاه مجهز به سیستم عامل اجرایی ANDROID OS است که دارای رم اجرایی 4 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت می باشد.

از نکات قوت این اسمارت فون که فروش خوبی را در بین محصولات میان رده با این رنج قیمت رقم زده است باتری توانمند آن می باشد که دارای ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت است.

3- گوشی شیائومی ردمی نوت 7

گوشی شیائومی ردمی نوت 7

گوشی شیائومی ردمی نوت 7، گوشی ای با دوربین 48 مگاپیکسل از جمله گوشی های میان رده شیائومی و به صرفه ترین گوشی محسوب میشود.
در این دستگاه یک صفحه نمایش 6.3 اینچی با کیفیت FHD که 82 درصد قاب جلو را تشکیل داده است.

تراشه شیائومی نوت ۷ با اسنپدراگون 660 هشت هسته ای مجهز شده است. با استفاده از گرافیک آدرنو 512 همراه با حافظه های رم 4، 3 و 6 گیگابایت و حافظه داخلی 64، 32 و 128 گیگابایت به شما لذت بازی های روان میدهد.

کیفیت دوربین گوشی شیائومی Redmi Note 7 با لنزهای 48 و 5 مگاپیکسلی مجهز شده است. لنز 5 مگاپیکسلی تنها برای تشخیص عمق به کار میرود. در بخش سلفی نیز لنز 13 مگاپیکسل را داریم که منجر به ثبت تصاویر با کیفیت بالا می شود.

در قسمت باتری ردمی نوت 7 با یک باتری 4000 میلی آمپری روبرو هستیم. که در استفاده معمولی حدود 2 روز بی وقفه کار خواهد کرد.

4- گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 7S

گوشی شیائومی ردمی نوت 7S

موبایل هومشند ردمی نوت 7S یکی دیگر از جذاب ترین و خوش قیمت ترین محصولات این کمپانی میباشد. یقینا جذابیت این اسمارت فون به علت دوربین اصلی آن با سنسور 48 مگاپیکسل می باشد.

نمایشگر 6.3 اینچی آن از نوع IPS LCD و دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس است. بریدگی صفحه نمایش قطره ای این محصول ظرافت بسیار خاصی به آن بخشیده است و توسط گوریلاگلس 5 نیز محافظت می شود.

قطعا بهترین گزینه و هوشمنداته ترین انتخاب برای طرفداران و علاقمندان به عکاسی در میان بهترین گوشی شیائومی در رنج قیمت 4 میلیون تومان می باشد. لنز 48 مگاپیکسلی شرکت سونی در آن طراحی شده است که در کنار دوربین سلفی آن می تواند عملکرد قابل قبولی را برای شما فراهم کند.

تراشه بکار رفته در آن اسنپدراگون 660 به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 512 می باشد.

گوشی ردمی نوت 7S از ظرفیت باتری مناسبی برخوردار بوده، این باتری از نوع لیتیم پلیمری و دارای ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت می باشد.

5- گوشی موبایل شیائومی می 8 لایت

گوشی شیائومی می 8 لایت

گوشی شیائومی می 8 لایت از پرطرفدارترین محصولات شیائومی با این رنج قیمت می باشد و همانند بسیاری از گوشی های میان رده شیائومی، بدنه می 8 نیز تلفیقی از شیشه و فلز است.

در مقایسه می 8 لایت با آیفون ایکس آر، مشخص شد شیائومی دارای حاشیه های کمتری است. علی رغم آنکه اپل از این گوشی خود به عنوان گوشی اقتصادی 2018 یاد میکند.

موبایل شیائومی می 8 لایت با یک صفحه نمایش 6.26 اینچی و کیفیت 1080*2280 و رزولوشن FHD پلاس مجهز شده است.

در قسمت دوربین، شاهد یک لنز سلفی 24 مگاپیکسلی سونی IMX576 هستیم. و همچنین دوربین عقب دارای لنز های 12 و 5 مگاپیکسل می باشد.

گوشی Xiaomi Mi 8 Lite با یک تراشه اسنپدراگون 660 هشت هسته ای تجهیز شده است. درکنار این تراشه، شما با پردازنده گرافیکی آدرنو 512 میتوانید به خوبی لذت تجربه بازی روان را بچشید.

Mi 8 Lite از یک باتری 3350 با استفاده از شارژ سریع استفاده میکند.

با همه این تفاسیر اگرچه گوشی شیائومی Mi8 Lite از دیگر گوشی های خانواده خود ارزانتر است اما ظاهر و کیفیت سخت افزاری باعث جلب رضایت هر چه بیشتر کاربران شده است.