ایرفون وایرلس Decibullz با قابلیت تغییر سایز مناسب با گوش
ایرفون وایرلس Decibullz با قابلیت تغییر سایز مناسب با گوش

ایرفون وایرلس Decibullz با قابلیت تغییر سایز مناسب با گوش

 

Decibullz-(10)

 

سال‌ هاست که شرکت‌های تولید کننده‌ی هدفون، به دنبال حل مشکلات مربوط به اندازه نبودن هدفون برای گوش هستند که بتواند صدماتی که در طی زمان استفاده طولانی از آن به گوش وارد می شود کاهش یابد. اخیرا ایرفون وایرلس Decibullz با طراحی خاص خود این مشکل را برطرف کرده است.

 

Decibullz (4)

 

اندازه نبودن هدفون برای گوش کاربر و در نتیجه آزار دهنده شدن استفاده از این وسیله‌ جانبی یکی از مشکلات رایج بین کاربران است. به همین دلیل یک اندازه‌ مناسب هدست یا هدفون برای گوش کاربر یکی از مسائلی است که شرکت‌های فعال در حوزه‌ ساخت هدست‌ ها در تلاش برای سفارشی سازی هدفون‌ ها هستند.

به منظور حالت ‌پذیری این ایرفون، ترکیبی از آلومینیوم و سیلیکون استفاده شده که با گرم کردن آن در آب گرم و سایز و اندازه کردن آن و سپس به سرعت سرد شدن، شکل مورد نظر کاربر را پیدا می‌کند. البته این ایرفون ایراداتی هم دارد که از آن می‌توان به وجود سیم ارتباطی بین دو گوشی اشاره کرد. شرکت سازنده این هدفون ادعا کرده که سیم ارتباطی را به منظور کاهش مصرف باتری طراحی کرده است.

 

Decibullz (5)

 

اما بی شک تنوع رنگ، حالت پذیری و در واقع خصوصی سازی این ایرفون، می تواند معایب اندک آن را محو کند. ایرفون وایرلس Decibullz دارای قابلیت شکل پذیری بر اساس حالت گوش و فیلتر کردن نویز محیط می باشد، بنابراین این محصول صداها و نویزهای مزاحم اطراف را فیلتر کرده و در واقع شما تنها صدای خالص پلیر را می شنوید و همین امر باعث کاهش ۲۶ دسیبل صداهای محیط و بیرون شده و تا حدودی به واضح تر شدن صدا کمک می ‌کند.

 

Decibullz (1)

 

مشخصات ایرفون Decibullz شامل کاهش ۴۰ دسیبلی از صداهای مزاحم بیرونی، پایه آلومینیوم، باتری قابل شارژ با ۵ ساعت کار مداوم، یک میکروفون با سه دکمه کنترل و ضد آب بودن است.

این کمپانی استقبالی بی نظیری برای محصول خود پیش بینی میکند. این ایرفون در هفت رنگ مختلف تا ۱۲ دسامبر در کمپین کیک‌ استارتر به معرض فروش قرار خواهد گرفت.

 

Decibullz (2)

 

 

منبع: digitaltrends