انتشار دو مشخصه چشمگیر VKWorld Discovery S2
انتشار دو مشخصه چشمگیر VKWorld Discovery S2

انتشار دو مشخصه چشمگیر VKWorld Discovery S2

VKWorld سومین گوشی سه بعدی.

در سال 2011 دو کمپانی بزرگ HTC و LG گوشی های سه بعدی خود را وارد بازار کردند. تکنولوژی که بیننده را قادر می کرد با چشم غیرمسلح و بدون نیاز به عینک مخصوص تصاویر سه بعدی را مشاهده کند.

برای این کار تصاویر را با بزرگ نمایی بالا نمایش می دادند که باعث می شد حالت سه بعدی پیدا کنند و به راحتی قابل مشاهده باشند.

با توجه به گزارش منتشر شده در روز جمعه به زودی تولید کننده گوشی های هوشمند VKWorld محصول جدید خود را معرفی میکند.

VKWorld Discovery S2 را شاید بتوان سومین گوشی سه بعدی دانست. با صفحه نمایش 5.5 اینچی حفاظت شده توسط گوریل گلس.

 

VKWorld Discovery S2 (1)

 

دومین مشخصه اصلی این گوشی اسکنر اثر انگشت قوی می باشد تا از مزاحمت ها و حفاظت اطلاعات شخصی خود مطمئن باشید. شما می توانيد تصاوير خود را با استفاده از يک swipe gesture که بر روی اسکنر است، ارسال کنيد. اين اسکنر همچنين دو دکمه اضافی برای عکس گرفتن و کنترل های پخش موسيقی به همراه دارد.

 

VKWorld Discovery S2 (3)

 

هنوز مشخصات کاملی ازاین محصول فوق العاده منتشر نشده اما شنیده ها حاکی از آن است که این گوشی دارای بدنه کاملا فلزی و ضخامتی کمتر از آیفون اپل 6S پلاس می باشد. ضخامت آخرين مدل آيفون 7.3 ميليمتر است که در مقايسه با ضخامت 7.2 ميليمتري ديسکاوری S2 ضخیم تر است.این گوشی با قیمتی در حدود 299 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

 

VKWorld Discovery S2 (4)

 

برخی از کاربران از سردرد و مشکلات بینایی هنگام کار با گوشی های هوشمند شکایت دارند، امیدواریم با انتشار این محصول و محصولات مشابه این امر بهبود یابد.

 

منبع: gizmochina