انتشار تصاویر ساعت Elephone W2
انتشار تصاویر ساعت Elephone W2

انتشار تصاویر ساعت Elephone W2

 

Elephone W2 (3)

 

امروز (30 دسامبر) عکس هایی از ساعت Elephone W2 محصول جدید کمپانی الفون منتشر شد. تا قبل از این و پس از انتشار خبر تولید این محصول تصاویری منتشر می شد که در حقیقی بودن آنها شک و شبهه وجود داشت اما امروز تصاویری واقعی از این ساعت که تلفیقی از فن آوری و سنت می باشد، منتشر شد.

این روزها خیلی از کاربران اسمارت فون ها به دنبال خرید بهترین ساعت هوشمند هستند. مانند Xiaomi Mi Band برای تناسب اندام، استفاده از صفحه های لمسی این ساعت ها برای آسایش و راحتی بیشتر، سیستم عامل های اندروید متصل شونده به آنها برای بهره بردن از امکانات گوشی و…

 

Elephone W2 (4)

 

یکی از این ساعت ها نیز Elephone W2 می باشد که محصولی از کمپانی به نام و معروف Elephone است. W2 دارای ظاهری شبیه محصولات معتبر سوئیسی و کلاسیک است با بدنه فلزی و بند چرم.

این ساعت دارای امکاناتی همچون بلوتوث 4.0 است که به دستگاه اجازه اتصال به گوشی های هوشمند جهت نظارت بر تناسب اندام را می دهد. بنابراین امتیاز مثبت Elephone W2 نسبت به Xiaomi Mi Band این است که این ساعت علاوه بر ماژول تناسب اندام، زمان را نیز نشان داده و به عنوان ساعت نیز کاربرد دارد.

 

Elephone W2 (1)

 

طبق شنیده ها و اخبار منتشر شده این ساعت در 15 ژانویه رونمایی خواهد شد. باید تا آن زمان منتظر این ساعت شکیل و کاربردی باشیم.

 

منبع: gizchina