رونمایی از Gionee Marathon M5 mini با 2GB رم و باتری 4000 میلی آمپری

رونمایی از Gionee Marathon M5 mini با 2GB رم و باتری 4000 میلی آمپری

Gionee Marathon M5 mini

بعد از اعلام عرضه Gionee Marathon M5 در ماه گذشته از سوی کمپانی Gionee، اکنون این تولید کننده چینی یک نوع کوچکتر از گوشی فوق را با عنوان Gionee Marathon M5 mini عرضه کرده است. گوشی با چیپ ست Mediatek MT6580 و صفحه نمایش 5.0 اینچی HD.

Marathon M5 mini دارای 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین های 8 و 5 مگاپیکسل و اندروید 5.1 (Amigo UI 3.1) می باشد. این گوشی در ابعاد 143.5 * 71 * 9.6 میلی متر طراحی شده است. Gionee Marathon M5 mini یک باتری 4000 میلی آمپری در خود جای داده که با وجود این امکانات به نظر می رسد ظرفیت فوق العاده و مناسبی باشد.

این گوشی ابتدا در نیجریه رونمایی می شود که پیش بینی شده با استقبال زیادی روبرو خواهد شد آنچنان که مسئولین این شرکت ادعا کرده اند که M5 mini گوشی است که در نوآوری و فناوری پیشگام هم ترازهای خود است و این امکانات با این قیمت در برندهای دیگر دیده نمی شود.
همانطور که از شواهد و اسم این گوشی مشخص است، Gionee Marathon M5 mini یک نسخه جمع و جور از M5 می باشد که به همان اندازه شیک و چشمگیر اما مقرون به صرفه تر است. درحال حاضر هنوز هیچ قیمتی برای این گوشی در نطر گرفته نشده است.

 

منبع: gsmarena