هدفون Meizu HD50 منتشر شد
هدفون Meizu HD50 منتشر شد

هدفون Meizu HD50 منتشر شد

Meizu HD50 (4)

وقتی خبر تولید محصولی نو از سری محصولات کمپانی Meizu شنیده شد چشم همه بین این برند و Xiaomi در گردش بود تا ببینند کدام یک در این رقابت بزرگ پیروزر می شود. کیفیت گوشی های شیائومی دیگر نیازی به یادآوری ندارد. اما هندزفری و هدفون شیائومی نیز سابقه ای درخشان دارد.

میزو با تولید هدفون خود با نام Meizu HD50 باعث شد رقابتی جذاب شروع شود. با انتشار این خبر همه هیجان زده بودند تا ببینند این محصول از نظر ظاهر چگونه است و مهمتر از آن کیفیتی در مقایسه با شیائومی دارد یا خیر. Meizu HD50 در سال 2015 تولید شد. محصولی بسیار مدرن و جذاب.

Meizu HD50 (1)

این کمپانی برای تحت تاثیر قرار دادن خریدار تصاویری از درون پکیج این هدفون منتشر کرده تا ثابت کند حتی به کوچکترین نکات طراحی نیز دقت داشته است. منتقدان به دنبال مقایسه این دو محصول هستند اما واقعا این امر ممکن نیست چرا که آنها دو محصول کاملا متفاوت و مجزا هستند.

جعبه Meizu HD50 دارای یک پوشش پلاستیکی روشن است که در زیر آن یک کیف حاوی هدفون قرار دارد تا محصول را دربرابر صدمات احتمالی محافظت کند. در کنار این هدفون کابل جداشونده به همراه چند آداپتور مجلل جهت استفاده در مکان های مختلف وجود دارد.

Meizu HD50 (3)

این هدفون برای نفوذ اشعات و نویزهای اطراف طراحی ویژه و مناسبی دارد. همچین دکمه هایی جهت سوئیچ بین آنگ ها و کاهش و افزایش صدای پخش موسیقی تعبیه شده است. کابل این هدفون هم می تواند برای استفاده تنها در یک گوش و یا هردو گوش تنظیم شود.

شاید مشکل این هدفون سازگار نبودن آن با iOS باشد که همین باعث از دست دادن طیف وسیعی از طرفداران و خریداران می شود.

Meizu HD50 (2)

اگر شما به دنبال محصولی هستید تا بدون مشکل و کیفیت عالی موسیقی گوش دهید و یا خواهان محصولی متفاوت و شگفت انگیز هستید، Meizu HD50 انتخاب مناسبی خواهد بود. مخصوصا اگر به سبک رپ علاقمند هستید.

Meizu HD50 (5)

منبع: gizchina