قیمت تهاجمی Blackview R7 با چیپ ست Helio P10
قیمت تهاجمی Blackview R7 با چیپ ست Helio P10

قیمت تهاجمی Blackview R7 با چیپ ست Helio P10

Blackview R7 (1)

Blackview به تازگی مشغول تولید محصولات خوب و متنوعی بوده است. آخرین محصولات این تولید کننده نیز Blackview Ultra Plus و Blackview A8 بود. اما گویا این شرکت نمی خواهد حتی لحظه ای بدون فعالیت بماند و از رقبا عقب باشد به همین دلیل درحال توسعه یک گوشی است که به عنوان گل سرسبد تولیداتش شناخته می شود. Blackview R7 نام این گوشی جدید است که اواخر دسامبر تصاویری از آن منتشر شد اما درحال حاضر این شرکت جزئیات بیشتری را فاش و تائید کرده است.
مهمترین اخبار دیروز، قیمت گذاری R7 بود. Blackview تائید کرده که این گوشی را از طریق فروشگا های آنلاین تنها با قیمت حدودی 159.99 دلار عرضه می کند. لازم به ذکر است که Blackview R7 به زودی و در ماه مه به فروش خواهد رسید.
شاید اکنون به این فکر می کنید که خیلی از گوشی های هوشمند با این قیمت به فروش می رسند اما مساله مهم امکانات و ویژگی هی این گوشی درمقابل قیمت آن است. R7 دارای چیپ ست هشت هسته ای Helio P10 MT6755 می باشد که درحال حاضر یکی از تراشه های مطرح و پرچم دار است و در گوشی هایی مانند OPPO R9 نیز به کار رفته است. علاوه بر این شما یک نمایشگر 5.5 اینچی FHD، با تکنولوژی Gorilla Glass 3 و 2.5D arc screen خواهید داشت که صفحه نمایش بدون حاشیه شما را در مقابل ضربه حفظ می کند.
4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت رام، قابلیت نصب کارت حافظه تا سقف 128 گیگابایت، دوربین های 13 و 8 مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت، بدنه فلزی، اندروید 6.0 و باتری 3500 میلی آمپری بدون شک با این قیمت یک حمله به شرکت های دیگر محسوب می شود.

بنابراین حتما شما نیز این قیمت را برای مشخصات فوق بسیار خوب و یا حتی عالی می دانید. حتی Xiaomi Redmi Note 3 Pro و یا Meizu M3 Note نیز درمقابل این گوشی و قیمت در پله پایین تر هستند.

درحال حاضر با تمام این گفته ها، باز هم باید تا ماه مه و رونمایی از این گوشی منتظر بمانیم.

 

منبع: gizmochina