فروش محدود Ulefone Future با قیمت 199.99 دلار در 4 مه
فروش محدود Ulefone Future با قیمت 199.99 دلار در 4 مه

فروش محدود Ulefone Future با قیمت 199.99 دلار در 4 مه

 

Ulefone Future (2)

 

اگر شما نیز مانند ما پیگیر خبرهای دنیای گوشی های هوشمند باشید حتما می دانید که کمپانی Ulefone اعلام کرده که گوشی جدید خود یعنی Ulefone Future را به زودی رونمایی می کند و قیمت 239.99 دلار برای آن درنظر گرفته است. با این حال تعداد محدودی از مشتریان خوش شانس می توانند این گوشی را با قیمت شگفت انگیز 199.99 دلار آن هم در زمان مشخصی خریداری کنند.

Ulefone اطلاع داده که تعداد 2000 گوشی برای خرید آفر روز چهارشنبه 4 مه آماده شده است. درواقع در ساعت GMT +8 17:00 این فروش شروع می شود تا تمام 2000 دستگاه گوشی Ulefone Future تمام شود. حتی فکر این فروش و هیجانی که وجود خواهد داشت نفس را در سینه حبس می کند. نکته مهم این است که یولفون اعلام کرده تعداد بیشتری از این فروش را در سایت های مستقلی مانند AliExpress قرار داده بنابراین شاید شما شانس بیشتری برای به دست آوردن یکی از این 2000 دستگاه داشته باشید.

 

Ulefone Future (6)

 

درحال حاضر از هر زاویه ای به این موضوع نگاه کنیم می بینیم فرصت بسیار خوبی است که شانس و اقبال خود را برای این فروش امتحان کنیم. علاوه بر آن اقلام جانبی نیز در روز چهارشنبه قابل خرید می باشد. از جمله کابل USB Type-C.

حتما مشخصات Ulefone Future را می دانید اما تکرار آن خالی از لطف نیست. Future به همراه یک صفحه نمایش 5.5 اینچی FHD، سنسوراثر انگشت، چیپ ست Helio P10، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی، لنز دوربین سامسونگ 16 مگاپیکسلی، USB Type-C، باتری 3000 میلی آمپری و شارژ سریع از نوع 9V / 2V عرضه خواهد شد.

 

لینک  فروش:

http://ulefone.com/page-future-presale.html

 

از آنجایی که این گوشی هنوز به بازار عرضه نشده و به نوعی تصاویر واقعی از آن نیز کم است، Ulefone در کنار این خبر تعدادی از تصاویر و فیلم این گوشی را برای کاربران منتشر کرده که در ادامه می توانید آنها را ببینید.

 

Ulefone Future (7)

Ulefone Future (8)

Ulefone Future (1)

Ulefone Future (9)

Ulefone Future (10)

Ulefone Future (3)

Ulefone Future (4)

Ulefone Future (5)

 

منبع: gizmochina