سرعت بیشتر vivo Xplay 5 نسبت به iPhone 6s
سرعت بیشتر vivo Xplay 5 نسبت به iPhone 6s

سرعت بیشتر vivo Xplay 5 نسبت به iPhone 6s

vivo Xplay 5 (3)

نام vivo ممکن است برای کسانی که خارج از آسیا هستند کمی ناآشنا باشد اما این برند یکی از تولیدکنندگان پرچم دار در حوزه تلفن های هوشمند در چین است و تقریبا سراسر آسیا با این کمپانی آشنا هستند. این تولید کننده تا به حال محصولات بسیار مناسب و پیشرفته ای تولید کرده است و اخیرا اولین گوشی جهان با 6 گیگابایت رم تولید کرده است. نام این محصول فوق العاده vivo Xplay 5 می باشد.

طی چند روز اخیر ویدئویی از این گوشی در فضای مجازی منتشر شده که در آن سرعت این گوشی را نسبت به iPhone 6s چک میکند و به وضوح مشخص است که Xplay 5 سریعتر است. این ویدئو در Weibo منتشر شده، بنابراین می توان به صحت آن اطمینان داشت. محصولات قبلی این کمپانی نیز در تست بنچمارک AnTuTu رتبه های قابل قبولی به دست آورده اند، پس بدون شک این گوشی می تواند در این مرحله نیز سربلند شود. به هرحال ترکیب Snapdragon 820 و 6 گیگابایت رم قطعا نتیجه بسیار خوبی در پی خواهد داشت.

vivo Xplay 5 (2)

اگرچه بقیه مشخصات vivo Xplay 5 نیز به تنهایی مناسب و قابل تامل هستند. مانند صفحه نمایش 5.5 با رزولوشن 2K به همراه 64 مگابایت حافظه داخلی. این گوشی با آخرین ورژن اندروید عرضه می شود. دوربین جلو 8 و دوربین پشت 16 مگاپیکسل است. vivo Xplay 5 دارای یک صفحه نمایش با تکنولوژی dual-curved screen می باشد، دقیقا شبیه به Samsung Galaxy S7 edge.

 

منبع: phonearena