آیا ZUK Z2 Pro با چیپ ست Snapdragon 820 در 21 آوریل رونمایی می شود؟
آیا ZUK Z2 Pro با چیپ ست Snapdragon 820 در 21 آوریل رونمایی می شود؟

آیا ZUK Z2 Pro با چیپ ست Snapdragon 820 در 21 آوریل رونمایی می شود؟

ZUK یکی از سازندگان محبوب گوشی های هوشمند در چین می باشد که از مدتها پیش خبر تولید یک محصول جدید را داده است. جزئیات ZUK Z2 Pro تا به امروز مخفی مانده و تصاویر زیادی از آن منتشر نشده است. اما بالاخره وب سایت Weibo تائید کرده که یک گوشی جدید یعنی ZUK Z2 Pro در 21 آوریل رونمایی می شود.

zuk z2 pro (1)

Z2 Pro در پایگاه تست بنچمارک Antutu قرار گرفت که باعث شد برخی ویژگی هایش به بیرون درز پیدا کند.

zuk z2 pro

این گوشی با اندروید 6.0 و صفحه نمایش FHD به بازار خواهد آمد. اگرچه اندازه صفحه نمایش هنوز مشخص نیست. یک مشخصه که احتمال صحت آن زیاد است استفاده از Snapdragon 820 و استفاده از حافظه های مختلف 3 و 4 گیگابایتی رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی است.
ZUK Z2 Pro ادعای استفاده از لنز دوربین 13 و 8 مگاپیکسلی را دارد که به صورت 360 درجه قابل چرخش می باشد. اما این مطلب هنوز به صورت رازی سر به مهر، محفوظ مانده است.

zuk z2 (9)

گوشی های هوشمند قبلی ZUK مانند ZUK Z1 یک حسگر اثر انگشت و حافظه های 64 گیگابایتی داشته اند بنابراین احتمال اینکه نسخه Z2 Pro نیز این مشخصه ها را داشته باشد، وجود دارد. اما فعلا بنابر اطلاعات موجود این گوشی با حافظه 32 گیگابایتی به خریدار تحویل داده خواهد شد. در نهایت قیمتی که برای این گوشی درنظر گرفته شده به نظر می رسد تقریبا 278 تا 309 دلار است.

 

منبع: gizmochina