آیا Xiaomi Mi 5 با ویندوز 10 عرضه می شود؟
آیا Xiaomi Mi 5 با ویندوز 10 عرضه می شود؟

آیا Xiaomi Mi 5 با ویندوز 10 عرضه می شود؟

Xiaomi Mi 5 (01)

همه ما میدانیم که به زودی و در 24 فوریه محصولی دیگر که پرچم دار محصولات کمپانی Xiaomi است، رونمایی خواهد شد یعنی Xiaomi Mi 5. اما از زمانی که این اخبار به گوشی رسید همزمان شایعاتی نیز شنیده شد که گویا هر چقدر به این رویداد نزدیک می شویم این شایعات نیز پر رنگ تر می شوند.

طبق شنیده هایی که هنوز از صحت آن مطمئن نیستیم، شیائومی قصد دارد در محصول جدید خود از ویندوز 10 استفاده کند. پس از اعلام عرضه Xiaomi Mi Pad 2 در Weibo  که با ویندوز 10 رونمایی شد، شایعاتی به گوش رسید که استفاده از ویندوز 10 در جدیدترین محصول شیائومی نیز تکرار خواهد شد.

Xiaomi Mi 5 (00)

قبل از این نیز طبق اخباری که در خصوص Xiaomi Mi 5 منتشر کردیم، این محصول در 2 نسخه با حافظه های رام متفاوت عرضه خواهد شد. بنابراین اگر این خبر صحت داشته باشد به احتمال زیاد باید منتظر رونمایی از 4 نسخه این گوشی باشیم. 4 نسخه با سخت افزار و حافظه های متفاوت.

این شایعات که بسیار سوال برانگیز است باعث می شود مراسم 24 فوریه با هیجان بیشتری برگزار شود. ما همچنان به دنبال اخباری در خصوص قیمت این گوشی جذاب هستیم اگرچه اکنون قیمت دیگر در حاشیه قرار گرفته است. سوال اصلی این است که این گوشی تنها با اندروید عرضه می شود یا ویندوز 10 باری دیگر توسط این کمپانی استفاده خواهد شد؟

ما فقط باید صبر کنیم و ببینم!

 

منبع: gizmochina