آیا Huawei P9 می تواند در ماه مارس منتشر شود؟
آیا Huawei P9 می تواند در ماه مارس منتشر شود؟

آیا Huawei P9 می تواند در ماه مارس منتشر شود؟

 

Huawei p9 (1)

 

موفقیتی که Ascend P6، Ascend P7 و Huawei P8 بعد از انتشار به دست آوردند باعث شگفتی شد. این سه محصول از جدیدترین محصولات کمپانی Huawei توانستند به صورت صعودی و با سرعتی زیاد جای خود را در بین پرچم داران اسمارت فون های چینی باز کنند. چندی پس از آن، خبر عرضه گوشی Huawei P9 به گوش رسید. این خبر از سوی کمپانی هواوی تائید شد و همین باعث شروع انتظار این رونمایی جذاب گردید.

درحالی که برخی شایعات حاکی از آن است که Huawei P9 در اواخر سال 2015 عرضه می شود، با توجه به اخبار وب سایت اصلی و چینی هواوی، این کمپانی درنظر دارد در ماه مارس 2016 محصول جدید خود را منتشر کند. تقریبا یک سال بعد از عرضه P8.

 

Huawei p9 (3)

 

گفته می شود Huawei P9 یک صفحه نمایش 5.2 اینچی دارد (درست مثل P8). اما نمی دانیم تراکم پیکسلی و رزولوشن P9 چه مقدار است. طبق بررسی مشخصات اسمارت فون های جدید و رویه اجرایی هواوی، انتظار داریم از پردازنده هشت هسته ای Kirin 950، یک حسگر اثرانگشت قوی، 4 گیگابایت رم و دوربینی قوی تر از P8 در این گوشی استفاده شود.

برخی از منتقدان می گویند احتمال دارد این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.2 اینچی باشد. اما هیچگاه نمی توان از محصولات و کارهای کمپانی های چینی تا زمان عرضه رسمی با اطمینان سخن گفت. هرچه فکر کنیم امکان دارد!

 

منبع: phonearena