آیا Huawei Mate 8 در 9 دسامبر عرضه خواهد شد؟
آیا Huawei Mate 8 در 9 دسامبر عرضه خواهد شد؟

آیا Huawei Mate 8 در 9 دسامبر عرضه خواهد شد؟

 

huawei mate 8 (2)

 

کمپانی هواوی پیش از این سهم خود را از بازار اسمارتفون های چینی کسب کرده است و هر روز شاهد پیشرفت چشمگیر این کمپانی در تکنولوژی محصولاتش هستیم.

Huawei امسال محصولات منحصر به فردی را به بازار فرستاد. از جمله Huawei Mate S. گوشی با صفحه نمایش 5.5 اینچی AMOLED، چیپ ست Kirin 935.

جدیدترین محصول این کمپانی Huawei Mate 8 نام دارد که عنوان شده است درتاریخ 9 دسامبر (18 آذر) آماده عرضه خواهد بود.

 

huawei mate 8 (1)

 

در اواخر ماه گذشته از Huawei Mate 8 پرده برداری و با توجه به استقبالی که از این محصول شد، این کمپانی عنوان کرده این محصول تا سه روز دیگر قابل عرضه خواهد بود.

کمپانی هواوی در ماه چیزی در حدود یک میلیون تولید دارد، پس دور از انتظار و غیرطبیعی نیست که با سطح اعتماد به نفس بالایی از سوی آنها مواجهه باشیم. Huawei Ascend Mate 7 یکی از محصولات این کمپانی در سال تا 7 میلیون نسخه فروخت. به نظر می رسد با توجه به بالا بودن امکانات Mate 8، این رقم تا چندین برابر افزایش یابد.

استفاده از چیپ ست Kirin 950 در این محصول باعث شده که نمره AnTuTu آن به رقم باورنکردنی 94250 برسد. این گوشی با صفحه نمایش 6 اینچی و رزولوشن FHD تولید شده است. Mate 8 در دو نسخه عرضه می شود. نسخه اول شامل 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 470 دلار و نسخه دوم دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 1075 دلار به بازار فرستاده خواهد شد.

دوربین پشت این گوشی 16 مگاپیکسل، دارای لنز SONY IMX298، زاویه دیافراگم f/2.0 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسل با سنسور SONY IMX179 و زاویه دیافراگم f/2.0 است. باتری آن نیز ظرفیت 4000 میلی آمپری دارد.

 

huawei mate 8 (3)

 

اگر شما مشتاق این خرید هستید بهتر است تاریخ نگار خود را برروی 18 آذر تنظیم کنید.

 

منبع: phonearena