پرده برداری از تبلت جدید Xiaomi MiPad 2 و مشخصات منتشر شده آن
پرده برداری از تبلت جدید Xiaomi MiPad 2 و مشخصات منتشر شده آن

پرده برداری از تبلت جدید Xiaomi MiPad 2 و مشخصات منتشر شده آن

 

 

xiaomi mipad 2 (3)

 

اخباری که از ماه دسامبر منتشر شده و همه به گونه ای منتظر به وقوع پیوستن آن بودند گویا به زودی رنگ واقعیت خواهد گرفت. تبلت MiPad 2 شیائومی از چندی پیش خبرساز بوده و اکنون این خبر قوت گرفته است. این تبلت گواهی های لازم کشور چین را دریافت نموده و بررسی آن از طریق Geekbench آغاز و نتایج مربوط به آن منتشر شده و از این نتایج اطلاعات مهمی درباره مشخصات سخت افزاری این تبلت به دست آمده است.

آقای لی جون، مدیرعامل Xiaomi، اعتراف کرد این کمپانی مدتی است که در حال برنامه ‌ریزی برای عرضه یک تبلت می‌ باشد و همچنین به وضوح تاکید کرد که کمپانی او تولید یک آیپد اپل را در کانون توجه خود قرار داده بود و در همین راستا، تبلت جدید شیائومی می پد 2 خود را معرفی کرده است.

 

xiaomi mipad 2 (4)

 

از مشخصات ظاهری آن میتوان به بدنه کاملا فلزی با گوشه های گرد و لبه های نرم شبیه اپل اشاره کرد.

مدل این چیپ ست Atom x5-Z8500 است با چهار هسته 2.24 گیگاهرتز. حافظه رم این محصول 2 گیگابایت و اندروید 5.1 میباشد و احتمال آن وجود دارد که قابلیت بوت بر روی ویندوز 10 و اندروید 5.1 را داشته باشد.

شایعاتی مبنی بر صفحه نمایش 7.9 اینچی با رزولوشن 1536 * 2048 و حافظه داخلی 16 گیگابایتی از ابتدا مطرح بود و اکنون قوت گرفته است. همچنین طبق تجربه کاری این کمپانی انتظار مشاهده آخرین نسخه رابط کاربری MIUI را بر روی سیستم عامل این تبلت داریم.

 

xiaomi mipad 2 (5)

 

گفته میشود شیائومی قصد انتشار دو نسخه از این تبلت را دارد که قیمت های 1499 و 1799 یوان برای آنها تخمین زده می شود.

 

منبع: gizmochina