معرفی 5 ساعت هوشمند برتر
معرفی 5 ساعت هوشمند برتر

معرفی 5 ساعت هوشمند برتر

 

ساعت های هوشمند در حال تبدیل شدن به یک خرید وسوسه انگیز هستند. مدل های زیادی برای خرید وجود دارند که با اکثر وسایل و سیستم های هوشمند اطرافمان سازگار هستند و همین امر باعث محبوبیت بیشتر این ساعت ها می شود. اما پیشرفت و تنوع در این حوزه از تکنولوژی و محصولات، انتخاب را سخت کرده است.

ما در اینجا به معرفی 5 محصول برگزیده و برتر می پردازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

Apple Watch

 apple-watchc-(10) apple-watchc-(20)

 

اپل برند آشنا و با سابقه ای درخشان است. کمتر کسی پیدا می شود که این برند را نشناسد و محصولات مختلف آن را با شگفتی تحسین نکرده باشد. این بار نیز این کمپانی دست به تولید محصولی بسیار زیبا و شکیل زده است. Apple Watch توانسته نگاه علاقمندان به این برند و یا حتی فراتر از آن, علاقمندان به دنیای تکنولژی را به خود جلب کند.

این ساعت در وزنی بسیار سبک و در دو اندازه 38 و 42 میلی متری طراحی شده است. شما می توانید این ساعت را چه در خانه و چه در مراسم ویژه و محل کار به مچ خود ببندید. نکته جالب این است که این محصول هم برای آقایان و هم بانوان قابل استفاده است. کسانی که با کارکرد ساعت های هوشمند آشنا هستند، لیست قابلیت های این محصولات را می دانند. Apple Watch نیز همانند محصولات مشابه قابلیت لمس، کنترل تناسب اندام، کنترل تماس ها و… را دارد.

این محصول با قیمت 350 دلار عرضه می شود.(البته کمی گران به نظر می رسد!)

 

Huawei Watch

huawei-watch-(2) huawei-watch-(10)

 

هواوی چندی پیش از محصولات جدید خود رونمایی و به زودی نیز آن ها را به طور رسمی عرضه خواهد کرد. Huawei Watch محصولی دیگراز این کمپانی است که می توان آن را در جدول مقایسه با ساعت های هوشمند معروفی از جمله Apple Watch قرار داد.

این محصول حدود 10 ماه پیش در قفسه فروشگاه های مختلف قرار داده شد. ساعتی در رنگ های مشکی، سفید و طلایی با بدنه ای ضد زنگ. صفحه نمایش آن 1.4 اینچ با رزولوشن 400 * 400 و AMOLED طراحی شده است. صفحه نمایش آن دایره ای می باشد و بیشتر آقایان به خرید آن گرایش دارند. اما حتی بانوان نیز از آن استقبال خوبی کرده اند.

این محصول نیز با قیمت 350 دلار عرضه می شود.(گویا رقابت سرسختی با اپل دارد!)

 

Vector Luna

vector-luna-(1) vector-luna-(2)

 

این ساعت ممکن است برای کسانی که به طرح های سنتی علاقمند هستند مفید باشد. ساعتی که با اندروید و iOS سازگار است و صفحه نمایش لمسی فوق العاده ای دارد. جنس بنده و طراحی زیبا و کلاسیک Vector Luna، آن را به عنوان یک انتخاب عالی تبدیل کرده است. ادعا شده باتری این محصول عمر 30 روزه دارد و این یک امتیاز مثبت بزرگ می باشد.

قیمت این محصول 330 دلار است.

 

LG Watch Urbane

lg-watch-(1) lg-watch-(2)

 

برند ال جی نیازی به توضیح و تفسیر شاخه های محصولات تولیدی اش ندارد. ساعت هوشمند نیز جزء شاخه ای دیگر از محصولات این کمپانی است. LG Watch Urbane نسبت یه ساعت هایی که تاکنون معرفی کردیم قدیمی تر است اما همچنان به تاختن ادامه می دهد و جزء 5 محصول برتر شناخته می شود.

ساعتی با صفحه نمایش 1.3 اینچی P-OLED بزرگی که شاید در نظر اول برای مچ دستان بانوان جذاب نباشد اما باز هم بانوان خود را محدود به این دلایل نکرده و جذب این ساعت شده اند. باتری این ساغت 420 میلی آمپری با عمر 2 روز است.

برای این ساعت قیمت 250 دلاری در نظر گرفته شده است.

 

Motorola Moto 360, 2nd gen

motorola-motojpg-(1) motorola-motojpg-(2)

 

موتورولا نامی است که کمتر از دیگر برندهای مطرح شده شنیده می شود اما این به معنای کیفیت پایین و یا سهم کم آن در بازار محصولات چینی و مطابق علم روز نیست.

Motorola Moto 360, 2nd gen محصولی از این کمپانی است که در دو اندازه 42 و 46 میلی متری به فروش می رسد. این محصول مناسب برای آقایان و بانوان است و با توجه به سلیقه خود می توانید رنگ بند آن را انتخاب کنید.

این ساعت دارای یک صفحه نمایش 1.4 اینچی LCD با رزولوشن 360 * 325 پیکسلی است. باتری این محصول در هر یک از اندازه ها متفاوت است اما انتظار می رود یک روز و نیم مقاومت کند.

موتورولا این ساعت را با قیمت 300 دلار به فروش می رساند.

 

منبع: digitaltrends