مشخصات Xiaomi Mi Note 2 به بیرون درز پیدا کرد
مشخصات Xiaomi Mi Note 2 به بیرون درز پیدا کرد

مشخصات Xiaomi Mi Note 2 به بیرون درز پیدا کرد

Lin Bin شایعه‌ای را مبنی بر معرفی یک پرچمدار جدید در تیر ماه از سوی شیائومی منتشر کرد. ما حدس می‌زنیم این گوشی Xiaomi Mi Note 2 باشد که این روزها شایعات زیادی نیز پیرامون آن منتشر می‌شود. به نظر می‌رسد این پرچمدار شباهت زیادی با گل سرسبد فعلی شیائومی یعنی Xiaomi Mi Note داشته باشد.

 

xiaomi mi note 2

 

به جز مواردی که در این مقاله عنوان می‌کنیم جزئیات بیشتری در مورد این گوشی منتشر نشده است. این گوشی دارای نمایشگر 5.7 اینچی و با رزولوشن 2K است تا بتواند به خوبی از پس اجرای محتوای واقعیت مجازی بر بیاید و بتوان از آن در هدست واقعیت مجازی شیائومی به عنوان نمایشگر استفاده کرد. اما برخی نیز بر این باور هستند که علاوه بر این مدل، Xiaomi Mi5s که یک مدل قدرتمندتر شده از Xiaomi Mi5 است نیز در این کنفرانس معرفی خواهد شد. اما یکی از شایعات شگفت انگیز به استفاده از روش جدید تزریق فلز به ساخت بدنه گوشی مربوط می‌شود که حرکتی جدید در دنیای موبایل است.

این گوشی در دو مدل مختلف و با حافظه 3 یا 4 گیگابایتی معرفی خواهد شد که در هر دوی آنها پردازنده Snapdragon 821 وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارد. اگر نوت 2 با چنین مشخصاتی معرفی شود، احتمالاً شیائومی این بار کاربران حرفه‌ای را برای فروش محصول خود هدف قرار داده است. همچنین با توجه به این مشخصات ممکن است این گوشی دارای برچسب قیمتی بالایی باشد.

همچنین شایعات دیگری نیز وجود دارد که خبر از کار شیائومی بر روی یک گوشی معطف با صفحه نمایش 5.5 تا 5.7 اینچی می‌دهد.

 

منبع: gizmochina