فروش 180 هزار نسخه از OPPO R9 و R9 Plus در روز اول فروش
فروش 180 هزار نسخه از OPPO R9 و R9 Plus در روز اول فروش

فروش 180 هزار نسخه از OPPO R9 و R9 Plus در روز اول فروش

oppo r9 (3)

برخلاف دیگر تولید کنندگان گوشی های هوشمند مانند Xiaomi و یا Meizu، کمپانی OPPO یک سازنده گوشی با قیمت کم اما کیفیت و امکانات بالا می باشد. این شرکت تا به حال توانسته فروش بالایی درمورد نسخه های مختلف خود داشته باشد و علت آن نیز سیاست قیمت گذاری است که مورد علاقه همه خریداران می باشد. “قیمت پایین، امکانات بالا”. اگرچه نام این تولید کننده ممکن است مانند دیگر رقیبان خود در سطح جهانی هنوز آنچنان شناخته شده نباشد اما نمی توان از تعداد طرفداران و علاقمندانش در چین چشم پوشی کرد. آخرین محصول تولیدی این کمپانی OPPO R9 و R9 Plus نام داشت که در روز اول فروش با استقبال چشمگیری روبرو شد.

باتوجه به بیانیه این شرکت، OPPO توانست در روز نسخت این فروش فوق العاده بیش از 180 هزار نسخه از محصول خود را به خریدارانی که در صف انتظار ایستاده بودند به فروش رساند. این رقم شامل خرید و فروش در کانال های آفلاین و آنلاین می باشد. بنابراین اکنون این سوال پیش می آید که این گوشی چه امکاناتی دارد که باعث همچین استقبالی شده است؟ اگرچه در بخش های قبلی خبر درمورد خصوصیات این دو گوشی مطالبی عنوان کردیم اما قطعا تکرار همچین امکاناتی تا مدت ها هیجان انگیز خواهد بود.

oppo r9 (1)

در اولین برخورد می توان استراتژی بازاریابی و و مشخصات کلیدی این محصول را عامل موفقیتش دانست. OPPO برای تولید این گوشی ها اطمینان کافی درخصوص ارتقای کافی آن ها را کسب کرد و سپس دست به تولید زد. علاوه بر آن ویژگی هایی نظیر دوربین سلفی قدرتمند 16 مگاپیکسلی و تکنولوژی Fast Charging که در بین چینی ها از محبوبیت بالایی برخوردار است دلیل دوم این موفقیت بود.

این ویژگی ها همراه با ویژگی های دیگری مانند از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی FHD با حاشیه فوق العاده کم 1.66 میلی متری، پردازنده هشت هسته ای Helio P10 و سرعت 2 گیگاهرتز، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک سنسور اثر انگشت قوی و حساس در دکمه Home که در 0.2 ثانیه قفل صفحه را باز می کند، همگی باعث فروش بالای یک روزه OPPO R9 و R9 Plus شد. اما نقطه ضعفی که وجود دارد باتری نسبتا کم ظرفیت 2850 میلی آمپری است اگرچه این مساله در پشت تمامی این امتیازات مثبت کمرنگ می شود.

باید دید از این گوشی در دیگر کشورها همچنین ایران چگونه استقبال می شود؟!

 

منبع: gizmochina