ساعت هوشمند NO.1 D2
ساعت هوشمند NO.1 D2

ساعت هوشمند NO.1 D2

 

no.1 d2 (7)

 

کریسمس نزدیک است و رقابت برای انتخاب بهترین هدیه شروع می شود. امروز ما در حال صحبت کردن در مورد یک ساعت هوشمند هستیم اما نه هر ساعت هوشمندی.

پیشنهاد ما ساعت هوشمند جدید NO.1 D2 است. ساعتی با کیفیت و طراحی فوق العاده.

در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درمورد این ساعت اطلاعات به دست آورید.

مشخصات فنی:

کمپانی N0.1 بیشترین تمرکز خود را بر روی سخت افزار قوی و کیفیت این محصول داشته است. به گونه ای که این اطمینان را داده که برنامه های این ساعت بدون تاخیر و مشکلی اجرا خواهد شد.

 

no.1 d2 (8)

 

این ساعت دارای دوربین 0.3 مگاپیکسلی است که می توانید بوسیله آن تصاویر و فیلم های خود را ثبت کنید. اگر چه این کیفیت آنچنان بالا و مناسب برای هر مکانی نیست اما وجود یک دوربین بر روی ساعت هوشمند مورد علاقه خیلی از کاربران است.

 

no.1 d2 (9)

 

بوسیله نرم افزار مدیریت فایل این ساعت می توانید اطلاعات خود را از لپ تاپ و سیستم شخصی به این ساعت منتقل کنید و یا برعکس. علاوه بر آن با قابلیت بلوتوث (نسخه 3.0) میتوانید این اطلاعات را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

علاوه بر آن استاندارد IP67 نیز از دیگر مشخصات شگفت انگیز این ساعت می باشد. این استاندارد به معنی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. اما باز هم شک و تردیدی در میزان این مقاومت وجود دارد.

 

no.1 d2 (10)

 

صفحه نمایش:

صفحه نمایش خازنی در کنار شیشه نانو 1.22 اینچی و رزولوشن 240*204 پیکسلی در این ساعت استفاده شده است.

صفحه نمایش با تکنولوژی IPS ساخته شده است، به طوری که با نگاه کردن به تصاویر نمایش داده شده بر روی آن، کیفیت آنها کاسته نمی شود.

اما زیبایی بیشتر این ساعت به دلیل صفحه مدور آراسته شده آن با کریستال های درخشان (الماس واقعی؟ البته که نه!)، بدنه فلزی طلایی رنگ و بند سفید با کیفیت بالاست.

در پشت این ساعت باتری 350 میلی آمپر و همچنین سیستم صرفه جویی انرژی تعبیه شده است. همچنین یک کابل Micro USB جهت شارژ ساعت.

زمان نگهداری شارژ نیز بستگی به میزان استفاده شما دارد و در حدود 2 الی 3 ساعت است.

 

no.1 d2 (11)

 

همانطور که می بینید در ساخت این ساعت از نظر طراحی کار بسیار دقیقی انجام شده است و در سه مدل عرضه می شود که با توجه سلیقه خود می توانید انتخاب داشته باشید. رنگ بند هر سه مدل سفید است و تنها در رنگ بدنه و طرح کلی ساعت تغییراتی ایجاد شده است.

کار با این ساعت بسیار آسان است. در ادامه به بررسی قسمتی از امکانات این محصول می پردازیم.

 

no.1 d2 (12)

no.1 d2 (13)

no.1 d2 (14)

 

در تصویر بالا می توانید منوی این ساعت را مشاهده نمایید. همانطور که گفته شد صفحه نمایش آن لمسی بوده و با استفاده از لمس آن می توانید قسمت مورد نظر را از منو انتخاب کنید. همانطور که می بینید آیکون های مختلف تماس بر روی صفحه نشان دهنده قابلیت تماس، پاسخ به تماس و دسترسی به address book را از طریق بلوتوث فراهم می کند.

 

no.1 d2 (15)

 

همچنین امکان ارسال، دریافت و مشاهده پیامهای متنی (SMS) بدون نیاز به گوشی وجود دارد.

برای فعال شدن هریک ازاین امکانات کافی است بر روی آیکون مورد نظر کلیک کرده و تنظیمات را طبق سلیقه و مناسب با خود انجام دهید.

 

no.1 d2 (1)

قسمت بعدی “مدیریت فایل ها” است که بوسیله آن می توانید بین سیستم شخصی و ساعت ارتباط برقرار کرده و اطلاعات را انتقال دهید.

no.1 d2 (2)

 

اما آنچه این ساعت را از سایر محصولات مشابه متمایز کرده، وجود یک دماسنج در آن است. که می تواند اشعه ماوراء بنفش تابش خورشیدی داخل و خارج را اندازه گیری کند. خصوصا در اسپانیا، برای ذخیره انرژی خورشیدی و به کار بردن آن برای بهتر شدن تصاویر گرافیکی و هشدار شنیدن صدای تماس موبایل درفاصله حدود 10 متری.

 

no.1 d2 (3)

 

قابلیت بعدی گزینه “گام شمار” است که تعداد گام های شما را شمرده و میزان سوختن کالری بدن شما را محاسبه می کند. پس از آن می توانید از طریق نرم افزارهای مربوط، این اطلاعات را به سیستم شخصی خود منتقل کنید.

سنسور “ضربان قلب” قابلیت اندازه گیری پالس ها و تعداد ضربان قلب و طبق آن انتخاب بهترین ساعت خواب در شب را فراهم می کند. گویا این ساعت حساسیت زیادی بر سلامتی ما دارد. چرا که زمانی که به مدت زیاذی در حال نشسته باشید به شما هشدار می دهد و یادآوری می کند که اکنون زمان کشش بدن و کمی استراحت است.

 

no.1 d2 (4)

 

زنگ هشدار خودکار، تقویم، ماشین حساب، کرونومتر از دیگر امکانات جانبی این ساعت هوشمند است. حتی می توانید برای فعالیت های مختلف آلارم های هشدار متفاوت تنظیم کنید.

قسمت بعدی “مدیریت موسیقی” است که با استفاده از بلوتوث به گوشی موبایل خود متصل شده و می توانید از این قسمت استفاده نمایید. این ساعت امکان “کنترل دوربین از راه دور” را نیز فراهم می کند.

 

no.1 d2 (5)

 

آیا شما خبرنگار هستید و یا مایلید صدای خود را ضبط کنید؟ ساعت هوشمند NO.1 D2 به شما این امکان را می دهد.

درنهایت، بخش “چند رسانه ای” این مجصول است که می توانید به تصاویری که به وسیله تلفن همراه خود ثبت کرده اید دسترسی داشته باشید و آنها را مدیریت کنید.

 

no.1 d2 (6)

 

نتیجه گیری:

قطعا انتخاب در بین ساعت های هوشمند متفاوتی که در بازار وجود دارد سخت است اما با بیان قسمتی از ویژگی های این محصول شاید بتوان آن را متمایز از محصولات مشابه دانست. وزن بسیار سبک و بند با کیفیت این محصول را نیز نباید فراموش کرد. عمر باتری معمولی است و اگر به طور نرمال از ساعت استفاده شود تا 2 روز نیازی به شارژ مجدد ندارد.

بدون شک این ساعت هوشمند می تواند یک هدیه کریسمس مناسب باشد برای هر کس که دوست داشته باشید.

 

منبع: xiaomitoday