ثبت نام بیش از 6 میلیون نسخه از ZUK Z2 در سه روز اول پیش فروش
ثبت نام بیش از 6 میلیون نسخه از ZUK Z2 در سه روز اول پیش فروش

ثبت نام بیش از 6 میلیون نسخه از ZUK Z2 در سه روز اول پیش فروش

بازار گوشی های هوشمند چینی به صورت خیلی جدی در حال رشد و توسعه می باشد و رقابت های سختی نیز ایجاد کرده است. بسیاری از پرچم داران این برندها در اولین فروش خود، با استقبال بالایی مواجهه می شوند. Xiaomi اغلب در اولین ثبت نام پیش فروش محصولات خود با رقم میلیونی روبرو می شود. به نظر می رسد ZUK نیز به این حزب پیوسته است. خبرها حاکی از آن است که در اولین ثبت نام پیش فروش ZUK Z2 بیش از 6 میلیون درخواست ثبت شده است. البته این خیلی تعجب آور نیست چرا که طبق خبرهای قبل، این گوشی یک رقیب سرسخت برای Xiaomi Mi5 می باشد. رقیبی با مشخصات مشابه و گاها بالاتر اما قیمتی کمتر. ZUK Z2 با قیمت حدودی 273 دلار، یکی از ارزان ترین گوشی های هوشمند مجهز به پردازنده Snapdragon 820 می باشد. نکته جالب این است که رقم فوق، تنها برای سه روز اول آغاز پیش فروش Z2 بوده است.

 

zuk z2 (2)

 

ZUK Z2 به طور رسمی در ساعت 10:00 صبح روز 7 ژوئن فروش خود را آغاز می کند. بدون شک با توجه به این حجم استقبال در روزهای پیش فروش، این تولیدکننده تعداد کافی از این گوشی را تولید و آماده کرده است.

نکته دوم این است که به احتمال زیاد نسخه ZUK Z2 Pro نیز به زودی با مشخصات مشابه به بازار می آید. بدنه فلزی، حافظه 4GB/64GB، سرعت پردازنده 2.15GHz، دوربین های 13MP/8MP، باتری 3500mAh و شارژ سریع از مشخصات کلیدی این گوشی به شمار می رود.

برای مشاهده ویدئو، تصاویر و حتی بازخوردهای بیشتر باید تا روز رونمایی منتظر بمانیم.

 

zuk z2 (1)

 

منبع: gizmochina