تلاش کمپانی الفون برای تولید Elephone Ivory در روزهای آخر سال
تلاش کمپانی الفون برای تولید Elephone Ivory در روزهای آخر سال

تلاش کمپانی الفون برای تولید Elephone Ivory در روزهای آخر سال

Elephone Ivory

 

Elephone برندی که تاکنون انواع گوشی های هوشمند با کانفیگ های مختلف عرضه کرده، از محصولی صحبت کرده که به زودی رونمایی خواهد شد. گوشی که از اندروید 5.1 بهره می برد اما قابلیت ارتقا به اندروید 6 را نیز دارد.

خبر تولید Elephone Ivory را شاید بتوان هدیه ای برای سال نو دانست.

الفون اعلام کرد گوشی هوشمندی که درحال آماده سازی آن هستند قیمتی کمتر از 100 دلار خواهد داشت. این گوشی تا چند هفته دیگر به بازار عرضه خواهد شد.

کمپانی Elephone زمان دقیق این رونمایی و منتشر شدن را اعلام نکرده است اما علاقمندان به این کمپانی و محصولات آن میتوانند در دفتر یادداشت خود ماه مارس آینده را برای این مراسم تعیین کنند.

درحالی که کمپانی الفون در تلاش برای عرضه محصول جدید خود است اما با توجه به تعطیلات کریسمس و تعطیلی دو هفته ای چین، انتظار می رود این رویداد مهم به سال 2016 موکول شود.

آنچه تاکنون درمورد Elephone Ivory به بیرون درز کرده شامل صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت HD، هشت هسته ای همراه با چیپ ست MediaTek MT6753 می باشد. حافظه رم این محصول 2 گیگابایت و حافظه داخلی 16 گیگابایت است. دوربین عقب 13 و دوربین جلو 2 مگاپیکسل و باتری دارای ظرفیت 2100 میلی آمپری خواهد بود.

این گوشی رقابت سرسختی با هم رده های خود مثل UMI Rome و Blackview BV2000 دارد. به همین دلیل شایعات حاکی از آن است که قیمتی حدود 99.99 دلار برای آن درنظر گرفته می شود.

 

منبع: gizchina