انتشار OnePlus 3 در ماه ژوئن
انتشار OnePlus 3 در ماه ژوئن

انتشار OnePlus 3 در ماه ژوئن

OnePlus که هنوز یک شرکت جوان و کوچک است اما موفق به ساخت یک نام معتبر با فروش گوشی های هوشمند پیشرفته ای شده است به طوری که آنها را می توان قابل مقایسه با بسیاری از پرچمداران به نام دانست. همانطور که می دانید OnePlus ONE در سال 2014 و OnePlus Two در سال 2015 به عنوان “flagship killers” منتشر شدند. در پایان سال گذشته نیز OnePlus X منتشر شد. همه این مطالب نشان می دهد که روند فعالیت و محبوبیت برای وان پلاس به خوبی در حال سپری شدن است. اما اکنون این شرکت چه چیز دیگری برای عرضه آماده دارد؟

اخیرا خبرهایی مبنی بر تولید محصولی دیگر با نام OnePlus 3 به گوش می رسد. بر اساس گزارش CNET، این گوشی در ماه ژوئن منتشر خواهد شد. درخصوص این گوشی باید منتظر یک طراحی جدید باشیم.

درست مانند نسخه های قبلی این تولید کننده، OnePlus 3 نیز ابتدا در ایالات متحده و سپس در سراسر جهان به فروش می رسد. قیمتی که بر اساس OnePlus 2 برای آن می توان پیش بینی کرد در حدود 350 دلار خواهد بود. اما مشخصات زیادی از آن منتشر نشده است و تنها گمان می شود دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon 820 و یک صفحه نمایش FHD (اندازه آن مشخص نیست) باشد.

 

منبع: phonearena